هتل هاي سوئد

وبسايت جامع سفر به اروپا

هتل هاي سوئد

۱۳ بازديد

هتل هاي سوئد

كشور سوئد يكي از كشورهاي بي نظيري است كه هر ساله مسافران زيادي را به بهانه هاي مختلف در خود جاي مي دهد. يكي از مهم ترين نكاتي كه در سفر به سوئد بايد مد نظر قرار دهيد هتل هاي سوئد است. در اين مطلب شما را با انواع هتل هاي سوئد و نحوه رزرو آن ها آشنا مي كنيم.

هتل هاي سوئد

سوئد يك كشور اروپايي است كه جاذبه هاي تاريخي، فرهنگي و هنري زيادي دارد. سوئد در بخش اسكانديناوي واقع شده است و براي كساني كه به دنبال يك سفر اروپايي منحصر به فرد هستند پيشنهاد بسيار خوبي است. هر ساله افراد زيادي به اين كشور سفر مي كنند به همين دليل معرفي ويژگي هاي هتل هاي سوئد براي مسافران اين كشور اهميت زيادي دارد. اين كشور داراي هتل هاي متنوعي است كه هر كدام داراي معماري خاص و امكانات و خدمات متفاوتي هستند. از آنجايي كه سوئد يكي از كشورهاي گردشگري معروف در بين كشورهاي اروپايي است هتل هاي زيادي هم در شهرهاي مختلف آن وجود دارد كه شناخت آن ها خالي از لطف نيست. گردشگران از سراسر دنيا از طريق رزرو تور سوئد و يا تور اروپا به اين كشور زيبا سفر ميكنند.

[caption id="attachment_4229" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي سوئد هتل هاي سوئد[/caption]

ويژگي هاي هتل هاي سوئد

يكي از مهم ترين قسمت هاي رزرو هتل هاي سوئد توجه به ويژگي هاي هتل هاي سوئد است. هتل هاي سوئد با توجه به استانداردهاي بين المللي فعاليت مي كنند و بهترين خدمات و امكانات را به مسافران ارائه مي دهند. از زماني كه شما وارد اين هتل مي شويد مشمول استفاده از خدمات هتل خواهيد شد. معمولاً در هتل هاي لوكس و با كيفيت سوئد كاركنان بخش هاي مختلف به زبان هاي متفاوتي مخصوصاً انگليسي تسلط دارند و اين امتياز ويژه اي در انتخاب هتل است زيرا از اين طريق مي توانند امكانات بهتري را در اختيار مسافران قرار دهند. در اكثر هتل هاي معروف، كارمندان به زبان هاي انگليسي، ايتاليايي، فرانسوي، آلماني و انگليسي مسلط هستند. در ادامه به معرفي بهترين و لوكس ترين هتل هاي سوئد مي پردازيم تا كساني كه قصد سفر به اين كشور بي نظير را دارند از اين اطلاعات براي رزرو هتل هاي سوئد استفاده كنند. با ما همراه باشيد.

[caption id="attachment_4230" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي سوئد هتل هاي سوئد[/caption]

هتل هاي لوكس و پنج ستاره سوئد

يك دسته از شيك ترين هتل هاي سوئد هتل هاي پنج ستاره اين كشور هستند. مهم ترين اين هتل ها به شرح زير مي باشند.

هتل Lydmar: اين هتل يكي از هتل هاي شيك و پنج ستاره سوئد است كه در يك منطقه ي پر جنب و جوش واقع شده است. معماري بي نظير و زيباي اين هتل باعث شده كه به يكي از محبوب ترين هتل هاي سوئد تبديل شود. اين هتل نيز موقعيت جغرافيايي بسيار خوبي دارد و با اقامت در آن مي توانيد به راحتي از امكانات شهر استفاده كنيد. مهم ترين خدمات و امكانات اين هتل شامل اينترنت بي سيم، رستوران ها و كافه هاي شيك، تخت خواب هاي لوكس و دكوراسيون هاي زيبا است.

هتل بلگراد: يكي از هتل هاي بي نظير سوئد كه بسيار مجلل و شيك است، هتل بلگراد مي باشد اين هتل موقعيت جغرافيايي بسيار خوبي دارد و در مركز شهر واقع شده است. با اقامت در اين هتل به راحتي مي توانيد به مكان هاي جذاب و گردشگري شهر دسترسي داشته باشيد. اين هتل از امكانات بسيار خوبي برخوردار است و با اقامت در آن مي توانيد خاطره ي يك سفر دلپذير به سوئد را براي خود رقم بزنيد.

هتل Skeppsholmen: يكي ديگر از هتل هاي سوئد هتل skeppsholmen است كه در يك جزيره ي زيبا واقع شده است. اين هتل به شيوه اي بسيار جالب ساخته شده و براي يك اقامت رويايي پيشنهاد بسيار هيجان انگيزي است. اين هتل با اتاق ها و سوئيت هاي مختلف ميزبان مسافران خواهد بود.

[caption id="attachment_4231" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي سوئد هتل هاي سوئد[/caption]

هتل هاي لوكس و چهار ستاره سوئد

يك دسته ديگر از هتل هاي سوئد هتل هاي چهار ستاره هستند كه ميزبان گردشگران مختلفي از سراسر دنيا مي باشند.

هتل رينگ سوئد: يكي از اين هتل هاي چهار ستاره، هتل رينگ است كه يكي از بهترين اقامتگاه هاي شهر به شمار مي رود. اين هتل در شهر ولگوگراد واقع شده و به دليل موقعيت جغرافيايي خوبي كه دارد مسافران زيادي آن را براي اقامت خود انتخاب مي كنند. اين هتل امكانات بسيار خوبي در حد هتل هاي پنج ستاره در اختيار مسافران قرار مي دهد. هتل رينگ داراي امكاناتي نظير حمام هاي لوكس، تخت هاي بزرگ و شيك، اينترنت بي سيم، تلويزيون صفحه تخت، رستوران هاي بين المللي، استخر، سونا و سالن هاي ورزشي است.

[caption id="attachment_4232" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي سوئد هتل هاي سوئد[/caption]

هتل هاي شگفت انگيز سوئد

يكي از جالب ترين قسمت ها در هتل هاي سوئد هتل هاي شگفت انگيز آن مي باشد. در اين كشور هتل هايي وجود دارد كه شايد در هيچ كجاي ديگر قادر به ديدن آن ها نباشيد. در اين بخش قصد داريم شما را با جذاب ترين و عجيب ترين هتل هاي سوئد آشنا كنيم. اين هتل ها بسته به شرايط اقليمي طراحي شده اند و داراي معماري و چيدمان بسيار بي نظيري هستند.

هتل Varg

هتل Varg يكي از عجيب ترين هتل هاي سوئد است كه در كنار يك باغ وحش ساخته شده است. در اين باغ وحش حيواناتي مانند گاو، خرس، گرگ، گوزن شمالي و ... نگهداري مي شوند. با اقامت در اين هتل مي توانيد در اتاق خود به تماشاي اين حيوانات و طبيعيت بي نظير حيات وحش بپردازيد. اكثر اتاق هاي اين هتل داراي فضايي هستند كه به صورت شيشه اي مقابل اين حيات وحش قرار دارد. اين هتل در كنار ويژگي جالبي كه دارد داراي امكانات و خدمات متنوعي براي مهمانان است.

هتل داركوب

يكي ديگر از هتل هاي عجيب سوئد هتل داركوب است كه همانطور كه از نامش پيداست بر بالاي درختان ساخته شده است. براي رفتن به اتاق هاي اين هتل بايد از طناب بالا برويد. اين هتل جزء عجيب ترين و بي نظيرترين هتل هاي سوئد است كه اقامت در آن مي تواند براي هر كسي هيجان انگيز باشد. هتل داركوب در ارتفاع تقريباً 13 متري از سطح زمين واقع شده است. اتاق هاي اين هتل داراي تخت خواب، بالكن و آب آشاميدني هستند. منظره اين هتل رو به روي طبيعتي زيبا از يك درياچه است.

[caption id="attachment_4233" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي سوئد هتل هاي سوئد[/caption]

هتل يخي

هتل يخي از جمله هتل هاي عجيب و غريب كشور سوئد است كه در يك منطقه ي يخ زده طراحي شده است. تمام اين هتل حتي تخت خواب ها نيز با يخ طراحي شده اند و اقامت در آن يكي از عجيب ترين تجربه هاي شما خواهد بود. اتاق هاي هتل يخي به شكل هنرمندانه اي توسط معماران حرفه اي ساخته شده اند. براي ساخت قسمت هاي مختلف اين هتل از تكه هاي يخي رودخانه استفاده مي شود. كساني كه قصد دارند در اين هتل اقامت كنند بايد شب ها در كيسه خواب بخوابند. در اين هتل از امكاناتي نظير مبلمان، سونا، نوشيدني هاي گرم و در كل هر آنچه از يك هتل انتظار مي رود بهره مند مي شويد.

[caption id="attachment_4234" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي سوئد هتل هاي سوئد[/caption]

هتل هوايپما

يكي ديگر از شگفت انگيزترين هتل هاي سوئد هتل هواپيما است. تجربه اقامت در يك هواپيما شايد يكي از عجيب ترين تجربه هاي اقامت شما باشد. در اين هتل شما مي توانيد در يك هواپيماي بوئينگ اقامت كنيد و از امكاناتي كه در اختيار شما قرار مي گيرد استفاده كنيد. ساختار اين هواپيما توسط معماران ماهر تغيير كرده و كاملاً به شكل يك هتل مجهز درآمده است. در اين هواپيما كابين به شكل يك سوئيت كاملاً لوكس و زيبا تغيير پيدا كرده است كه چشم انداز بي نظيري دارد.

[caption id="attachment_4235" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي سوئد هتل هاي سوئد[/caption]

هتل زيرزميني

هتل زير زميني يكي ديگر از بهترين نمونه هاي هتل سوئد است كه يك تجربه ي شگفت انگيز از اقامت در زير زمين مي باشد. اين هتل در يك معدن واقع شده و يكي از عميق ترين هتل هاي دنيا به شمار مي رود. افراد زيادي در سفر به سوئد اين هتل را به عنوان محل اقامت خود انتخاب مي كنند تا با يك تجربه ي جديد از اقامت در هتل رو به رو شوند. هتل زيرزميني در شهر سالا واقع شده است. معدني كه اين هتل در آن طراحي شده است معدن نقره مي باشد. در اين هتل تمامي امكانات يك هتل خوب قرار گرفته است با اقامت در اين هتل مي توانيد از درياچه زيرزميني هم ديدن كنيد.

[caption id="attachment_4236" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي سوئد هتل هاي سوئد[/caption]

رزرو هتل هاي سوئد

يكي از نكاتي كه در مورد هتل هاي سوئد بايد به آنها توجه كرد، رزرو آنها است. بهتر است چند هفته و يا حتي يك ماه قبل از سفر خود براي رزرو هتل هاي سوئد اقدام كنيد. يكي از بهترين روش ها براي رزرو هتل هاي سوئد كمك گرفتن از كارشناسان با تجربه در آژانس هاي مسافرتي است. زيرا اين كارشناسان با تجربه اي كه در اين زمينه دارند مي توانند بهترين هتل را با امكانات خوب و قيمت مناسب براي شما رزرو كنند. كارشناسان آژانس هاي مسافرتي مي توانند اطلاعاتي نظير قيمت هتل، امكانات ارائه شده، ظرفيت خالي، موقعيت جغرافيايي هتل مورد و غيره را به شما ارائه دهند مخصوصاً اگر در فصل هاي شلوغ قصد سفر به سوئد را داريد، بهتر است حتماً مدتي قبل از سفر خود براي رزرو اقدام كنيد تا با مشكلي مواجه نشويد. براي سفر به كشور سوئد حتماً قبل از سفر خود اطلاعات كاملي درباره ي هتل هاي سوئد بدست آوريد تا بتوانيد بهترين گزينه را براي اقامت خود انتخاب كنيد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص وقت سفارت سوئد، ويزاي سوئد، تور سوئد و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.