هتل هاي بلژيك

وبسايت جامع سفر به اروپا

هتل هاي بلژيك

۷ بازديد

هتل هاي بلژيك

در سفر به بلژيك بايد به فكر محل مناسبي براي اقامت خود باشيد. هتل هاي بلژيك داراي خدمات و امكاناتي هستند كه در اختيار مسافران قرار خواهد گرفت. با اقامت در هتل هاي بلژيك قادر به رفع خستگي هاي روزانه و ثبت لحظاتي شاد خواهيد بود. در اين مقاله به بررسي هتل هاي بلژيك خواهيم پرداخت تا سفر خوبي را تجربه كنيد و در بهترين هتل هاي آن كه متناسب با سفر شما است اقامت داشته باشيد.

كشور بلژيك

قيمت هتل هاي بلژيك متفاوت است و هر كدام خدمات و امكاناتي را براي مسافران در نظر گرفته اند. با توجه به اينكه امكانات هتل هاي بلژيك چيست و در چه موقعيتي قرار گرفته اند هزينه آنها متفاوت خواهد بود. قرار گرفتن در مركز شهر و دسترسي به جاذبه ها و خدمات رفاهي خوب از جمله امتيازات هتل هاي بلژيك است كه بايد به آنها توجه داشت. هتل هاي بلژيك خدمات و امكانات را در اختيار مسافران قرار مي دهند تا در طول سفر به آنها خوش بگذرد. گردشگران بسياري از طريق رزرو تور بلژيك و يا تور اروپا به اين كشور سفر مينمايند.

[caption id="attachment_4366" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي بلژيك هتل هاي بلژيك[/caption]

هتل 4 ستاره بروكسل از هتل هاي بلژيك

يكي از هتل هاي بلژيك هتل 4 ستاره بروكسل است كه از لحاظ اقتصادي مقرون به صرفه است و براي افرادي كه قصد دارند در پايتخت اين كشور اقامت داشته باشند گزينه اي مناسب است. از هتل تا فرودگاه به اندازه 25 دقيقه فاصله است و مراكز خريد به آن نزديك هستند. مركز تناسب اندام يكي از بهترين امكانات و خدمات اين هتل است و قادر به انجام ورزش در كنار استفاده از ساير امكانات آن خواهيد بود. اين هتل داراي حمام هاي آب گرم و سرد است و دسترسي به سونا دارد. تخت هاي تاشو از جمله امكانات اتاق هاي هتل است و رو به پنجره مي باشد. وسايل گرمايشي و سرمايشي و تهويه مناسب از جمله امكانات اتاق هاي هتل است و ورود حيوانات خانگي به آن مجاز مي باشد.

هتل بدفورد از هتل هاي بلژيك

يكي از هتل هاي بلژيك كه ارزان است و اقامتي مناسب را فراهم مي كند هتل بدفورد است كه هتلي 3 ستاره مي باشد. موقعيت اين هتل منطقه بروسلوز گرند پليس است و براي كودكان در آن فضاي باز وسيعي در نظر گرفته شده است. از هتل تا مركز شهر تنها 0.3 مايل فاصله وجود دارد و فاصله نزديكي تا فرودگاه دارد. براي خانواده ها اتاق هاي چند تخته در نظر گرفته شده است كه اقامت مناسبي را فراهم مي كند.

هتل مركوري از هتل هاي بلژيك

يكي از هتل هاي بلژيك كه داراي قيمت مناسب است هتل مركوري است و اتاق هاي دلبازي دارد و پنجره هاي اين هتل نماي ايده آلي دارد. اين هتل در قسمت جنوبي بروكسل واقع شده است و فاصله نزديكي تا فرودگاه دارد كه اين خود از مزاياي انتخاب اين هتل مي باشد. در سفر به بلژيك اقامت در اين هتل مي بسيار مقرون به صرفه و ايده آل مي تواند باشد.

[caption id="attachment_4368" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي بلژيك هتل هاي بلژيك[/caption]

هتل كروان پلازا از هتل هاي بلژيك

يكي از هتل هاي بلژيك كه 5 ستاره است و گران مي باشد هتل كروان پلازا است و شهرت جهاني دارد. موقعيت اين هتل منطقه ليز است و به مركز شهر بسيار نزديك است. اين هتل تا مركز شهر تنها 0.2 مايل فاصله دارد و از فرودگاه دور است. اين هتل امكانات حمل و نقل نيز براي مسافران خود در نظر گرفته است و اتاق هاي آن بزرگ و داراي امكانات مناسبي است. سرويس بهداشتي تميز، سيستم گرمايشي ايده آل و بخش هاي تفريحي از جمله امكانات هتل كروان است. در اين هتل رستوراني شيشه اي وجود دارد كه ميزهاي خانوادگي بزرگي دارد.

[caption id="attachment_4369" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي بلژيك هتل هاي بلژيك[/caption]

هتل مكس از هتل هاي بلژيك

يكي از هتل هاي بلژيك كه البته تك ستاره است هتل مكس مي باشد و در شهر بروكسل واقع شده است. تعداد 63 اتاق در اين هتل وجود دارد كه مجهز به سيستم تهويه هوا، حمام، تلويزيون و اينترنت رايگان است. از هتل به جاذبه هاي گردشگري بلژيك و اماكن خدماتي دسترسي راحتي خواهيد داشت به همين دليل مي تواند انتخاب خوبي براي مسافران باشد.

[caption id="attachment_4370" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي بلژيك هتل هاي بلژيك[/caption]

هتل اپرا از هتل هاي بلژيك

يكي از هتل هاي بلژيك كه 2 ستاره است هتل اپرا است كه 5 اتاق با تخت هاي مختلف دارد. اين هتل ظرفيت بالايي دارد و امكاناتي نظير پذيرش 24 ساعته، تلويزيون، صندوق امانات، اتاق هاي خانوادگي و تهويه مطبوع را به مسافران خود ارائه مي دهد. در سفر به بلژيك و اقامت در اين هتل از امكانات و خدمات آن استفاده خواهيد كرد و خاطره هاي خوبي براي خود رقم خواهيد زد.

هتل اورنج لا لووير از هتل هاي بلژيك

در شهر آنتورپ در كشور بلژيك هتلي به نام اورنج لا لووير وجود دارد كه 84 اتاق دارد و براي پذيرايي از مسافران ظرفيت بالايي دارد. از جمله امكانات اين هتل به پذيرش 24 ساعته، ال اي دي، تهويه هوا، اينترنت رايگان و صندوق امانات مي توان اشاره كرد.

هتل فلوريس هارلكوين از هتل هاي بلژيك

يكي از هتل هاي بلژيك كه به جاذبه هاي شهر دسترسي خوبي دارد و ارزان قيمت مي باشد هتل هارلكوين است و در مركز شهر بروكسل واقع شده است. از اين هتل تا كاخ گرند تنها 3 دقيقه پياده روي وجود دارد و ايستگاه مركزي بروكسل از آن 5 دقيقه به صورت پياده فاصله دارد. اين هتل 3 ستاره است و بازسازي آن در سال 2004 صورت گرفته است. اتاق هاي هتل تميز و مجهز به امكانات خوبي هستند. پرسنل هتل به زبان هاي هلندي، انگليسي و فرانسوي پاسخگويي مسافران هستند. سرعت اينترنت در آن بالا است و مركز كامپيوتري دارد كه به فكس و فتوكپي مجهز است. در نزديكي هتل پاركينگ وجود دارد كه عمومي است و نيازي به رزرو نداريد. در صورت سفر با وسايل نقليه قادر به استفاده از آن خواهيد بود و مبلغي به صورت روزانه بايد پرداخت كنيد. براي خانواده اتاق هاي خانوادگي در نظر گرفته شده است. تخت نوزاد نيز به صورت رايگان در اختيار شما قرار خواهد گرفت.

از امكانات اين هتل به تهويه مطبوع، سيستم گرمايشي، انبار چمدان، اتاق با افراد سيگاري و غير سيگاري و آسانسور مي توان اشاره كرد. ورود حيوانات خانگي به اين هتل با پرداخت هزينه امكان پذير خواهد بود. براي سفرهاي كاري اقامت در اين هتل مناسب است زيرا داراي 2 اتاق ملاقات براي جلسات كاري است و تلويزيوني در لابي آن قرار دارد و صبحانه نيز به صورت رايگان در اختيار مسافران قرار مي گيرد. ترانسفر فرودگاهي هتل با پرداخت هزينه خواهد بود و از ساعت 3 بعدازظهر پذيرش هتل صورت مي گيرد و ساعت خروج از هتل بايد ساعت 11 باشد. دكوراسيون رنگي را در اتاق هاي آن خواهيد ديد كه حس شادابي به مهمان ها مي دهد. آينه، مبل راحتي، تلفن، ميز مطالعه و يخچالي كوچك در اتاق ها قرار دارد و اتاق هايي كه در طبقات بالايي قرار دارند نمايي رو به كاخ گرند دارند و قادر به مشاهده مركز شهر از آنها خواهيد بود. حمام خصوصي هتل داراي وان، سشوار و دوش است و نظافت به صورت روزانه و رايگان در آن صورت مي گيرد.

[caption id="attachment_4371" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي بلژيك هتل هاي بلژيك[/caption]

دومينيكن از هتل هاي بلژيك

يكي از هتل هاي بلژِيك دومينيكن است كه لوكس و منحصر به فرد مي باشد و طراحي آن به صورت قرن پانزدهمي است. طرح اين هتل بر اساس كليساي مدرن دونتي نيك است كه در قرن 15 ساخته شده است. از عناصر مدرن و كلاسيك در طراحي اين هتل استفاده شده است و داراي 4 ستاره مي باشد. اين هتل سوئيت، اتاق، امكانات و استوديو را در اختيار مسافرانش قرار مي دهد. همه روزه گيرند لانگ تا 22:30 باز است و صبحانه آن به صورت روزانه با پرداخت هزينه ارائه مي شود. لانژ بار هتل براي صرف فست فود و برگزاري مهماني بسيار مناسب است و حداقل تا 1 شب نيز باز است. از امكانات آن به سالن بدنسازي، آبگرم، اتاق بوكس، حمام بخار ترك و سونا مي توان اشاره كرد كه تفريحات خوبي در زمان اقامت فراهم مي كنند.

[caption id="attachment_4372" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي بلژيك هتل هاي بلژيك[/caption]

هتل رويال ويندزور از هتل هاي بلژيك

يكي از هتل هاي بلژيك كه در شهر بروكسل واقع شده است هتل رويال ويندزور است كه براي اقامت در اين شهر بسيار مناسب است. نام تجاري اين هتل وارويك است و از بهترين هتل هاي بلژيك به شمار مي آيد. اين هتل به كاخ منكن كه بسيار معروف است و به مركز كنفرانس ميدان لي نزديك است و اگر قصد داريد به مركز شهر و گشت و گذار برويد. اين هتل بهترين انتخاب خواهد بود. اين هتل 267 اتاق دارد و سوئيت هاي آن 16 نوع است. از امكانات هتل به بار واترلو، مركز تناسب اندام، رستوران چوتني، بوفه صبحانه و بوفه ميان وعده مي توان اشاره كرد و گزينه اي مناسب براي خانواده و دوستان خواهد بود.

هتل وينتيج از هتل هاي بلژيك

يكي از هتل هاي بلژيك كه كوچك است و پر از آرامش مي باشد، هتل وينتيج است. اين هتل به آرامش و صميميتي كه دارد شهرت يافته است و به خيابان لوئيز نزديك است و در بالاي شهر واقع شده است. از هتل تا كاخ گرند فاصله اي به اندازه 15 دقيقه پياده روي لازم است و در اطراف هتل قادر به گشت و گذار سنتي خواهيد بود. در اين هتل قادر به صرف صبحانه تازه و نوشيدني هايي از سراسر جهان خواهيد بود كه لحظات خوبي براي شما در اين سفر رقم خواهد زد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص وقت سفارت بلژيك، ويزاي بلژيك، تور بلژيك و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.