تور ليسبون

وبسايت جامع سفر به اروپا

تور ليسبون

۱۱ بازديد

تور ليسبون

پرتغال از جمله كشور هاي اروپايي پر طرفدار است كه سالانه توريست هاي زيادي را جذب مي كند. مردم كشور ما نيز از جمله مسافران اين كشور مي باشند. تور ليسبون، با شرايط ويژه ي خود، زمينه ي لازم براي مسافرت گردشگران به كشور پرتغال را فراهم مي كند. براي آشنايي بيش تر با تور ليسبون با اين مقاله همراه شويد. جهت رزرو تور پرتغال و يا تور اروپا از طريق آژانس هاي مسافرتي معتبر اقدام نماييد.

[caption id="attachment_4302" align="aligncenter" width="780"]تور ليسبون تور ليسبون[/caption]

معرفي تور ليسبون به كشور پرتغال

سفر رفتن، دو روي يك سكه است. از طرفي لذت بخش و دوست داشتني است و از طرفي نگراني بابت محل اقامت و مسائل اين چنيني در سفر را به همراه دارد. همراه شدن با تور، اين دغدغه ها را رفع مي كند. اگر قصد سفر به كشور پرتغال را داريد توصيه مي كنيم با تور ليسبون همراه شويد تا سفري خاطره انگيز را در اين كشور داشته باشيد. تور ليسبون در زمان هاي مختلف برگزار مي شود و شما مي توانيد در مناسب ترين زمان، به همراه اين تور، عازم سفر به كشور اروپايي پرتغال شويد.

[caption id="attachment_4303" align="aligncenter" width="780"]تور ليسبون تور ليسبون[/caption]

تجربه ي يك سفر لذت بخش همراه با تورهاي ليسبون

ليسبون، پايتخت كشور پرتغال، شهري ديدني و پرجاذبه است. بي شك ديدن جاذبه هاي مختلف آن، براي هر گردشگري لذت بخش است. اما در چنين سفري براي اين كه از همه اين جاذبه ها ديدن نماييد نياز به راهنما داريد. تور ليسبون بهترين راهنماي شما در سفر مي باشد. مجريان اين تور با برنامه متنوعي كه براي سفر در نظر گرفته اند، فرصتي برايتان مهيا مي كنند كه يك خاطره و تجربه خوش از سفر به پرتغال براي شما رقم بخورد.

تور ليسبون را چگونه رزرو كنيم؟

براي تهيه و رزرو تور ليسبون و يا تور اروپا مي توانيد به يكي از آژانس هاي مسافرتي مراجعه نماييد. كليه امكانات تور ليسبون براي شما شرح داده خواهد. قيمت دقيق تور و ساير اطلاعات لازم را نيز از اين طريق كسب كنيد.

تور ليسبون راهنماي شما براي تهيه ويزاي پرتغال

اولين و مهم ترين كار براي سفرهاي خارجي، تهيه ويزاي آن كشور مي باشد كه نياز به صرف وقت و رفت و آمد زياد دارد. سفر به پرتغال نيز نيازمند تهيه ويزاي اين كشور مي باشد. با توجه به اين كه شما به قصد گردشگري و تفريح به پرتغال سفر مي كنيد بايد ويزاي توريستي پرتغال را تهيه نماييد. لازم به ذكر است كه عضويت پرتغال در پيماي شينگن، لزوم تهيه ي ويزاي نوع C را ضروري مي سازد. در صورت دريافت ويزاي C شما مجاز هستيد كه به مدت نود روز در اين كشور اقامت داشته باشيد. در صورتي كه تور ليسبون را براي سفر انتخاب نماييد، مجريان تور ليسبون، وظيفه تهيه ويزاي شما را بر عهده مي گيرند و شما از اين بابت زحمت كمتري خواهيد داشت. كافي است كه كليه ي مداركي كه از طرف تور ليسبون به شما ابلاغ مي شود را تهيه نماييد و در وقت سفارت پرتغال، در سفارت حاضر شويد و ويزاي پرتغال و به عبارتي مجوز ورود به اين كشور را دريافت نماييد.

[caption id="attachment_4310" align="aligncenter" width="780"]تور ليسبون تور ليسبون[/caption]

همراه با تور ليسبون، در بهترين زمان ممكن به كشور پرتغال سفر كنيد

يكي ديگر از مزاياي كه از همراه شدن با تور ليسبون عايد شما خواهد شد، انتخاب زمان مناسب براي سفر خواهد بود. البته به طور كلي مسافرت از طريق تور، اين مزيت را دارد، زيرا معمولاً مجريان تور به تمامي نكات لازم براي سفر شناخت كافي دارند به همين خاطر، زمان هاي مناسب را براي سفر در نظر مي گيرند. در مورد سفر به ليسبون بايد گفت كه كه خوشبختانه اين شهر اروپايي داراي آب و هواي معتدلي است و نه سرماي زمستانه ي آن چنان است كه سفر را بر شما سخت نمايد و نه گرماي تابستانه ي آن، سبب نارضايتي شما مي شود. در نظر گرفتن تاريخ هاي دقيق، توسط تور، بهترين زمان براي سفر مي باشد.

سفري مقرون به صرفه تر با تور ليسبون

حتي اگر از قيمت دقيق ملزومات سفر مانند هتل، خورد و خوراك، هزينه هاي بازديد از جاذبه هاي گردشگري و ... مطلع نباشيد باز به راحتي با يك قياس حتي با يك سفر داخلي، مي توانيد تخمين بزنيد كه هزينه هاي سفر شخصي بيشتر از هزينه هاي سفر با تور مي باشد. در سفر به ليسبون نيز دقيقاً به همين صورت است. مجريان تور ليسبون، به دفعات، گردشگران و مسافران زيادي را به اين شهر مي فرستند، بنابراين مي توانند از تخفيفات ويژه اي كه هتل ها و ساير اماكن ديگر در نظر گرفته اند، بهره مند شوند. به اين ترتيب هزينه هاي شما كاهش مي يابد. حتي براي تفريح از جاذبه هاي گردشگري و يا مراكز خريد، به علت عدم آشنايي با شهر، ممكن است هزينه هاي زيادي را متحمل شويد، درحالي كه در سفر با تور ليسبون، حضور ليدر هاي تور، شما را از صرف اين گونه هزينه ها بي نياز مي كنند. به همين خاطر است كه سفر به پرتغال را به همراه تور ليسبون، بسيار مقرون به صرفه تر از سفر شخصي به اين كشور بيان مي كنيم.

[caption id="attachment_4305" align="aligncenter" width="780"]تور ليسبون تور ليسبون[/caption]

اقامت در اماكن اقامتي مناسب همراه با تور ليسبون

محل اقامت، از مهم ترين فاكتورهاي سفر است. حتي اگر سفر كوتاه مدت باشد. اگر قصد داشته باشيد كه سفر خوبي در پرتغال داشته باشيد و شناختي هم نسبت به كيفيت هتل ها و ساير اماكن اقامتي آن نداشته باشيد، مجبور هستيد قبل از سفر در فكر تهيه ي يك هتل مناسب باشيد. به ويژه اگر با خانواده همراه باشيد، ضروري است كه در يك هتل مناسب، اقامت داشته باشيد. سفر به همراه تور ليسبون، زحمت شما را در اين زمينه كم مي كند. همان طور كه اشاره شد مجريان اين تور شناخت كامل نسبت به تمامي اماكن اقامتي و كيفيت آن ها دارند. جلب رضايت مسافران و گردشگران نيز از جمله اهداف آنها مي باشد به همين دليل سعي مي كنند بهترين اماكن اقامتي را براي مسافران خود در نظر بگيرند.

بازديد از جاذبه هاي گردشگري ليسبون همراه تور ليسبون

ليدر هاي تور ليسبون، با برنامه ريزي قبلي و منظم، امكان بازديد از جاذبه هاي گردشگري مختلف را براي شما فراهم خواهند كرد. ذكر اطلاعات كلي در مورد هر اثر باستاني، نيز در فهرست خدمات آنها قرار دارد. به اين ترتيب، علاوه بر لذت بردن از ديدن اين گونه آثار، اطلاعاتتان در مورد آنها، افزايش مي يابد. تور ليسبون، شما را به ديدن ميدان كاخ يا كومرسيو كه از ديدني ترين مناطق تاريخي در شهر ليسبون است، خواهند برد. اين مكان، محل كاخ سلطنتي در دوران گذشته بوده است. موزه ملي كاشي ليسبون، نيز از ديگر مقاصد شما در سفر به ليسبون خواهد بود. گفتني است كه كاشي هاي آبي پرتغال از جذابيت خاصي در سطح اروپا برخوردارند. موزه ي ملي كاشي ليسبون، يك صومعه است كه كه طراحي ويژه و متفاوت آن، بسيار جلب توجه كرده است. هم چنين سواحل ليسبون، محل مناسبي براي جذب گردشگران و توريست ها مي باشند. شهرك تفريحي سينترا نيز قطعاً در فهرست برنامه هاي تفريحي ليدر هاي تور خواهد بود. اين شهر سرسبز روي تپه ها واقع شده است كه تماشاي اقيانوس آبي از فراز آن ها، منظره اي به ياد ماندني در ذهن همه ي شما ثبت خواهد كرد. كليساي جامع ليسبون، كليساي Carmo، كليساي Estrela Basilica، صومعه Jeronimos، برج بلم، قلعه Sao Jorge نيز در ليست جاذبه هاي گردشگري مورد بازديد تور مي باشد. مطمئناً ديدن هر يك از اماكن و جاذبه هاي گردشگري و تاريخي، مي تواند خاطرات خوشي را در طول سفر براي شما رقم بزند.

خدمات تور ليسبون در مورد معرفي مراكز خريد

غير ممكن است كسي به ليسبون سفر كند و دست خالي به كشور باز گردد. خريد مكمل سفر است. تور ليسبون، پكيج كاملي از مراكز خريد را در اختيار شما قرار مي دهد كه مي توانيد مايحتاج خود را از آن جا تهيه كنيد. همچنين سوغاتي هاي مناسبي را نيز مي توانيد براي بستگان خود تهيه كنيد. از جمله لوازمي  كه به عنوان سوغاتي از شهر ليسبون خريداري مي شود، كفش است. كيفيت كفش هاي پرتغالي با كيفيت كفش هاي ايتاليايي برابري مي كند. البته صابون و كرم هاي معطر را نيز مي توانيد از كشور پرتغال با بالاترين كيفيت خريداري كنيد. محصولات چوب پنبه اي پرتغال نيز همواره مورد پسند توريست هاي مختلف قرار گرفته است. توصيه مي كنيم روغن زيتون، پنير پرتغالي را نيز حتماً امتحان نماييد. مركز خريد سنترو واسكو دا گاما با بيش از ۱۶۴ بوتيك و ۳۶ رستوران يكي از مراكز خريد مهم در شهر ليسبون به شمار مي رود كه توصيه مي شود اگر قصد خريد داريد، حتماً به آن جا سر بزنيد. كلمبو شاپينگ، نيز يك مركز خريد منحصر به فرد در شهر ليسبون است كه براي كودكان نيز جذابيت خاصي دارد زيرا امكانات تفريحي مختلفي براي آن ها در نظر گرفته شده است.

[caption id="attachment_4306" align="aligncenter" width="780"]تور ليسبون تور ليسبون[/caption]

ليسبون كارت

ليسبون كارت، نوعي كارت گردشگري است كه خدمات ويژه اي را به توريست ها و گردشگران به اين شهر عرضه مي‌كند. در سفر با تور ليسبون ، مي توانيد از ليسبون كارت و خدمات آن كه شامل، بازديد رايگان از برخي از موزه ها، حمل و نقل نامحدود و رايگان در سطح شهر، سرويس رايگان از فرودگاه تا محل اقامت گردشگران، امكان بازديد رايگان  از جاذبه هاي گردشگري، تخفيفات فراوان در فروشگاه ها، رستوران ها و ... بهره مند شويد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص  وقت سفارت پرتغال ، ويزاي پرتغال ، تور پرتغال و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.