هتل هاي هلسينكي

وبسايت جامع سفر به اروپا

هتل هاي هلسينكي

۱۱ بازديد

هتل هاي هلسينكي

دراين مقاله قصد داريم كه به ارائه اطلاعاتي در مورد هتل هاي هلسينكي بپردازيم اگر مي خواهيد به هلسينكي سفري داشته باشيد و پيش از سفر قصد داريد در مورد هتل هاي هلسينكي اطلاعاتي را بدست آوريد در اين مقاله همراه ما باشيد، هلسينكي از مهم ترين شهرهاي فنلاند محسوب مي شود و پايتخت آن نيز مي باشد، هلسينكي در ميان شهرهاي اروپايي از با كيفيت ترين شهرها از لحاظ سطح زندگي محسوب مي شود، هتل هاي اين شهر از امكانات مناسبي برخوردار است. اكثر مسافرين از طريق رزرو تور اروپا به كشور فنلاند سفر كرده و از شهر توريستي هلسينكي ديدن مينمايند.

هتل هاي هلسينكي

كساني كه مي خواهند به مسافرت بروند به طور كلي پيش از سفر در پي يافتن محلي براي اقامت هستند، كساني كه به هلسينكي فنلاند مي روند نيز در وهله اول به دنبال رزرو يكي از هتل هاي هلسينكي هستند، آشنايي با هتل هاي هلسينكي پيش از سفر به اين شهر مي تواند كمك زيادي را در انتخاب بهترين هتل به مسافران بكند. شما با بررسي هتل هاي هلسينكي مي توانيد مناسب ترين هتل را از لحاظ موقعيت، امكانات، قيمت و ... انتخاب كنيد. توجه داشته باشيد كه اكثريت هتل هاي هلسينكي از كيفيت بسيار بالايي برخوردار هستند و داراي استانداردهاي كيفي هستند.

هتل فين (Finn)

يكي از هتل هاي هلسينكي، هتل فين مي باشد. اگر به دنبال هتلي مقرون به صرفه هستيد مي توانيد هتل فين را انتخاب كنيد، اين هتل در عين حال كه يك هتلي كوچك است، جذاب هم مي باشد. همان طور كه مي دانيد هلسينكي به شهر طراحي مشهور است اگر به طراحي علاقه مند هستيد بسياري از مغازه هاي طراحي در اطراف اين هتل واقع شده اند. همچنين در مجاورت هتل فين كافه هاي زيادي وجود دارد كه مي توانيد به آن ها سر بزنيد. هتل فين از جمله هتل هاي هلسينكي كه از قيمت بسيار مناسبي برخوردار است. براي گشت و گذار در شهر مي توانيد از ترامواهايي كه در نزديك هتل قرار دارند استفاده كنيد. هتل از لحاظ موقعيت در مركز شهر قرار گرفته است. ورود حيوانات خانگي به اين هتل مجاز مي باشد.

[caption id="attachment_4257" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي هلسينكي هتل هاي هلسينكي[/caption]

هتل كمپ (Kamp)

هتل كمپ يكي ديگر از هتل هاي هلسينكي مي باشد، اين هتل از جمله هتل هاي هلسينكي است كه محل حضور افراد مشهور است، بسياري از كساني كه از شركت هاي مهم دنيا به هلسينكي سفر مي كنند در اين هتل اقامت مي گزينند و يكي از مهم ترين دلايل مشهور بودن هتل كمپ است. يكي ديگر از ويژگي هاي هتل كمپ اين است كه غذاهاي سنتي در كنار خدمات مدرن ارائه مي شود كه جذابيت آن را دو چندان كرده است، به طور معمول كساني كه به دنبال يك هتل لوكس هستند اين هتل افسانه اي را انتخاب مي كنند. اتاق هاي اين هتل بسيار با كيفيت هستند و از سوئيت تا سوپرلوكس را شامل مي شوند. تمامي اتاق ها از امكانات بسيار مناسبي برخوردار هستند. اين هتل مجهز به استخر و مركز سلامت است، واي فاي رايگان، صبحانه كامل، تهويه مطبوع و ... از ديگر امكانات اين هتل است.

[caption id="attachment_4243" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي هلسينكي هتل هاي هلسينكي[/caption]

سوكوس هتل واكونا (Sokos Hotel Vaakuna)

سوكوس هتل واكونا يكي ديگر از هتل هاي هلسينكي است، از جمله هتل هاي هلسينكي است كه براي كساني كه قصد سفر توريستي به هلسينكي دارند بسيار مناسب است و دليل آن هم اين است كه اين هتل در منطقه اي واقع شده است كه به مراكز خريد و بسياري ديگر از جاذبه هاي گردشگري اين شهر نزديك است. اين هتل در اصل براي استفاده در بازي هاي المپيك 1952 بنا شد. سوكوس هتل واكونا در پذيرايي از مهمانان خارجي و مهم تاريخچه طولاني دارد. با توجه به اين كه اين هتل در منطقه شلوغي واقع شده است ولي پنجره هاي آن به طور كامل عايق صدا هستند و شما مي توانيد خواب بسيار آرامي را در اين هتل داشته باشيد. اگر اهل گيم هستيد مي توانيد از اتاق ويديو گيم و بازي اين هتل استفاده كنيد. در اين هتل براي افراد معمول نيز امكانات بسيار خوبي وجود دارد، تهويه مطبوع، رستوران خوب، پاركينگ و... نيز از ديگري ويژگي هاي اين هتل مي باشد.

[caption id="attachment_4244" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي هلسينكي هتل هاي هلسينكي[/caption]

هتل كلاوس كي (Klaus K)

يكي ديگر از مهم ترين هتل هاي هلسينكي، هتل كلاوس كي است، از جمله هتل هاي هلسينكي است كه در مركز شهر قرار دارد و از لحاظ موقعيت دسترسي در شرايط خوبي قرار دارد. اين هتل طراحي بسيار جالب توجهي دارد كه در بين هتل هاي هلسينكي كم نظير است. طراحي آن مدرن است و از يك حماسه ملي به نام كالوالا الهام گرفته شده است و تم هاي طراحي آن بر اساس اشتياق، حسادت، رمز و راز و آرزو است. از اين هتل به راحتي مي توان به بسياري از جاذبه هاي توريستي هلسينكي دسترسي داشت با پياده روي چند دقيقه اي مي توانيد از بسياري از مناظر و جاذبه هاي هلسينكي ديدن كنيد. هتل كلاوس كي داراي انواع مختلفي از اتاق ها مي باشد كه ويژگي آن ها لاكچري بودنشان هست. سرويس هاي كودك و نوزاد، واي فاي رايگان، باشگاه بدنسازي، خدمات معلولين و ... نيز از مهم ترين امكانات اين هتل مي باشد.

[caption id="attachment_4245" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي هلسينكي هتل هاي هلسينكي[/caption]

هتل آنا (Anna)

هتل آنا يكي ديگر از هتل هاي هلسينكي است، از جمله هتل هاي هلسينكي است كه قيمت ارزاني دارد اين هتل براي كساني كه به دنبال اقامتي راحت و با آرامش هستند بسيار مناسب است. موقعيت دسترسي هتل آنا نيز مناسب و در فاصله كم تري از بخش هاي مهم شهر واقع شده است. هتل آنا از جمله هتل هاي قديمي هلسينكي مي باشد كه در 1920 فعاليت خود را آغاز كرده است. از جمله ويژگي هاي اين هتل اين است كه داراي رستوران هاي كوچك، غذاهاي لذيذ است. اگر مي خواهيد به كافه ها و رستوران هاي شهر سري بزنيد مي توانيد از كاركنان اين هتل كمك بگيريد كه اطلاعات خوبي در اين زمينه دارند. ورود حيوانات خانگي به اين هتل مجاز است و امكان برگزاري جلسات و مهماني ها هم در آن وجود دارد.

هتل كيوميولس كاليو (Cumulus Kallio)

يكي ديگر از مهمترين هتل هاي هلسينكي، هتل كيوميولس كاليو است. اين هتل از جمله هتل هاي هلسينكي است كه براي خانواده ها مناسب و از آنجا كه در مجاورت پارك تفريحي لينانمكي واقع شده است، خانواده ها مي توانند از حضور در اين پارك لذت ببرند. با توجه به قرار گرفتن در نزديكي اين پارك، صبح ها حتما صداي بچه ها را كه مشغول اسكي يخي هستند و يا مشغول بازي فوتبال هستند را خواهيد شنيد. در نزديكي هتل كيوميولس كاليو باشگاهي قرار دارد كه از امكانات ورزشي بسيار خوبي برخوردار است كه مي توانيد در سالن شنا و يا زمين بسكتبال حاضر شويد و از ورزش و تفريح لذت ببريد.

[caption id="attachment_4248" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي هلسينكي هتل هاي هلسينكي[/caption]

هيلتون هلسينكي كالاستاجاتورپا (Hilton Helsinki Kalas tajatorppa)

از ديگر هتل هاي هلسينكي، هيلتون هلسينكي كالاستاجاتورپا است از جمله هتل هاي هلسينكي است كه از اعتبار بالايي برخوردار است. اين هتل اعتبار خود را مديون حضور بسياري از افراد مشهور و رهبران جهان است بسياري از كساني كه در اين هتل حضور داشتند از فعالان عرصه كسب و كار و سياست بوده اند. يكي ديگر از ويژگي هاي مهم هيلتون هلسينكي كالاستاجاتورپا اين است كه سرگرمي ها و امكانات تفريحي زيادي در آن وجود دارد كه مي توانيم به باشگاه بدنسازي، زمين تنيس، استخر و... اشاره كنيم. در بيرون از هتل نيز ساحلي وجود دارد كه به منظور تفريح مهمانان مي باشد. برخي از اتاق هاي اين  هتل منظره اي رو به ساحل دارد كه مي توانيد اين اتاق ها را انتخاب كنيد. از اين هتل تا مركز شهر در حدود پانزده دقيقه فاصله وجود دارد.

هتل هيوِن (Haven)

هتل هيون يكي ديگر از هتل هاي هلسينكي است، اين هتل از جمله هتل هاي هلسينكي است كه فضاي فوق العاده زيبايي درميان هتل هاي كشور فنلاند دارد. هتل هيون در موقعيت بسيار خوبي قرار گرفته است و كساني كه مي خواهند از جاذبه هاي گردشگري شهر استفاده كنند با اقامت در اين هتل مي توانند به راحتي به آن ها دسترسي داشته باشند. از طريق پياده روي و يا با استفاده از تراموا مي توانيد از جاذبه هاي گردشگري هلسينكي بازديد كنيد. در مجاورت هتل نيز رستوران هاي خوبي وجود دارد.

[caption id="attachment_4249" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي هلسينكي هتل هاي هلسينكي[/caption]

كرون پلازا هلسينكي (Crowne Plaza Helsinki)

از ديگر هتل هاي هلسينكي، هتل كرون پلازا هلسينكي مي باشد و از جمله هتل هاي هلسينكي است كه در موقعيت بسيار خوبي واقع شده است. خدماتي كه در هتل كرون پلازا هلسينكي ارائه مي شود بسيار مناسب مي باشد، فرقي نمي كند شما براي تفريح به هلسينكي سفر مي كنيد و يا به منظور كار و تجارت به اين شهر سفر مي كنيد در هر صورتي مي توانيد از هتل هلسينكي استفاده كنيد. در صورتي كه مي خواهيد به مركز شهر برويد مي توانيد از تراموا استفاده كنيد كه در كم تر از ده دقيقه به مركز شهر خواهيد رسيد.

[caption id="attachment_4250" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي هلسينكي هتل هاي هلسينكي[/caption]

 پارك هتل كاپيولا (Park Hotel Kapila)

پارك هتل كاپيولا از جمله هتل هاي هلسينكي است كه از لحاظ اقامت محيطي لذت بخش و فوق العاده به حساب مي آيد. در اين هتل خانه هاي چوبي وجود دارد كه در 1920 بنا شده اند و شباهت بسياري به كارت هاي پستال دارد. كساني كه علاقه مند به پياده روي هستند مي توانند از زيبايي هاي آن استفاده كنند. از جمله امكانات تفريحي پارك هتل كاپيولا مي توانيم به سالن ورزشي، سونا و استخر اشاره كنيم. اين هتل اتاق هاي بسيار راحت و آرام بخشي دارند.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص وقت سفارت فنلاند، ويزاي فنلاند، تور فنلاند و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.