تور ميلان

وبسايت جامع سفر به اروپا

تور ميلان

۱ بازديد

تور ميلان

شهر ميلان يكي از پرجمعيت ترين شهرهاي ايتاليا مي باشد كه پايتخت مد در جهان شناخته مي شود. از اين رو ما در ابتداي ابن مقاله توضيحاتي در مورد شهر ميلان و آب و هواي اين شهر داده ايم و در ادامه به مزايا و خدمات سفر با تور ميلان پرداخته ايم. اميدواريم اين مقاله راهنماي خوبي براي سفر شما با تور ميلان به اين شهر تاريخي و زيبا باشد.

شهر ميلان

همان‌طور كه گفته شد دومين شهر پرجمعيت كشور ايتاليا، شهر ميلان مي‌باشد كه قطب بانك داري و خدمات مالي كشور ايتاليا شناخته شده است. اين شهر در دوره ي رنسانس پايتخت ايتاليا بود. شهر ميلان پايتخت فرهنگ و هنر ايتاليا شناخته شده و از اين رو سالانه افراد زيادي تور ميلان را رزرو مي‌كنند. رستوران‌هاي فوق العاده اي كه در شهر ميلان قرار دارد، باعث شده است كه بهترين غذاهاي ايتاليايي در آن سرو شود. سرآشپزان اين كشور از ادويه جات و سبزيجات مديترانه‌اي در غذاهاي خود استفاده مي‌كنند كه مي‌تواند يكي از دلايل خوشمزگي غذاهاي ايتالياي باشد. سفر با تور ميلان و تور اروپا ميتواند در كاهش هزينه هاي سفر تاثير بسزايي بگذارد.

به غير از مد و طراحي كه در شهر ميلان حرف اول را مي زند، ورزش فوتبال نيز جايگاه خاصي داشته كه احتمالاً دو باشگاه معروف اين شهر را مي‌شناسيد. همچنين آثار تاريخي و معماري اين شهر توجه هر گردشگري را به خود جلب مي‌كند. واحد پول اين كشور يورو بوده و اختلاف ساعت شهر ميلان با تهران به گونه‌ايست كه حدود دو ساعت و نيم از ساعت تهران عقب‌تر است.

[caption id="attachment_3471" align="aligncenter" width="780"]تور ميلان تور ميلان[/caption]

آب و هواي شهر ميلان

اگر شما هم جزء افرادي هستيد كه قصد رزرو تور ميلان را داريد، ابتدا بهتر است با وضعيت آب و هوايي اين كشور بيشتر آشنا شويد و بهترين زمان سفر و رزرو تور ميلان را بشناسيد. شهر ميلان داراي آب و هواي نيمه گرمسيري مرطوب و اقيانوسي معتدل است كه تابستان هاي گرم و شرجي و زمستان هاي سرد و مه آلودي دارد. از اين رو مي‌توان گفت كه فصل هاي پاييز و بهار بهترين زمان سفر و رزرو تور ميلان مي باشند. نكته ي حائز اهميت ديگر اين است كه در اين فصل ها قيمت محصولات بسيار مناسب تر از فصل تابستان مي باشد. فصل زمستان نيز براي كساني كه دوست دارند سفري خالي از گردشگر را تجربه كنند، بسيار مناسب مي باشد.

[caption id="attachment_3472" align="aligncenter" width="780"]تور ميلان تور ميلان[/caption]

جاذبه هاي گردشگري ميلان

انتخاب تور ميلان به عنوان يك شهر توريستي تاريخي مي‌تواند بسيار مناسب و هيجان انگيز باشد. اين شهر همچنين هنرمندان معروفي را در خود جاي داده كه بسيار مشهور مي باشند. شهر ميلان همچنين مركز تجارت ايتاليا شناخته مي شود. مهم ترين جاذبه هاي گردشگري اين شهر عبارتند از:

  • ال دوئمو: كليساي جامع سانتا ماريا ناسنته كه به كليساس ال دوئمو مشهور است از بزرگ ترين كليساهاي جهان بوده كه حدود چهل هزار نفر در آن جا مي شوند.
  • شام آخر لئوناردو داوينچي: اين اثر به ياد ماندني در كليساي سانتا ماريا دل گرازيه وجود دارد كه بسياري از گردشگران را تشويق به بازديد از اين مكان مي كند.
  • گالري ويتوريو ايمانوئل دوم: لين بنا در زمان خودش بزرگ ترين مركز خريد اروپا بوده است كه هنوز هم افرادي براي خريد و ديدن اين مكان به آنجا مي روند.
  • قلعه فورزسكو: اگر شما هم قصد رزرو تور ميلان را داريد، حتماً از اين قلعه ديدن كنيد كه در حال حاضر مجموعه اي از موزه ها مي باشد.
  • گالري نقاشي برا: يكي از بهترين موزه هاي هنري ايتاليا اين موزه مي باشد كه آثار معروف و قابل توجهي در آن نگهداري مي شود كه مهم ترين آن ها تابلوي دو بانو و ازدواج باكره مي باشد.
  • كليساي آمبروز مقدس: محراب بلند ابن كليسا و رواق آن از مهمترين جاذبه هاي كليساي آمبروز به شمار مي آيد.
  • پياتزا دي مركانتي: يكي از عمارت هاي قرون وسطي در شهر ميلان اين تالار مي باشد.
  • موزه باگاتي والسچي: چيدمان زيباي اين موزه شما را به دوران رنسانس خواهد برد كه در نوع خود مي تواند بسيار جالب باشد.

موزه پلدي پتزولي، گالري هنر مدرن، استورجيئي مقدس از ديگر جاذبه هاي ديدني اين شهر است كه مي توانيد در تور ميلان از آن ديدن كنيد.

[caption id="attachment_3473" align="aligncenter" width="780"]تور ميلان تور ميلان[/caption]

مراكز خريد ميلان

بعد از انتخاب تور ميلان و سفر به اين كشور اولين كاري كه معمولاً هر گردشگر انجام مي دهد خريد سوغاتي مي باشد. از اين رو بهتر است با مراكز خريد ميلان آشنا شويد تا بتوانيد بهترين سوغاتي ها را با قيمت بسيار مناسبي تهيه كنيد.

  • مستطيل طلايي خريد )كوادريلا درو اور)
  • گالري ويتوريو امانوئل
  • دپارتمان استورهاي ميلان
  • منطقه ي بررا
  • نويگيلي
  • خيابان كرسو بونيس آيريس
  • ساختمان برايان و بري
  • اسكالو ميلانو
  • ويا مونته ناپلئونه

بهترين هتل هاي ميلان

به طور حتم هر فردي بعد از رزرو تور ميلان به دنبال اقامتگاه و هتل مناسبي در اين شهر است تا بتواند در مدت اقامت خود رفاه و آسايش كامل داشته باشد. جهت رزرو هتل هاي ميلان ميتوانيد با آژانس هاي مسافرتي در ارتباط باشيد. مهم ترين و بهترين هتل هاي اين شهر عبارتند از:

  • هتل سانتا مارتا سوييتز: هتل چهار ستاره و لوكسي مي باشد كه اتاق هاي كلاسيك و مبلمان بسيار زيبايي دارد. اتاق هاي اين هتل مجهز به اينترنت رايگان، حمام اختصاصي، تلوزيون و ميني بار مي باشد.
  • هتل د يارد ميلانو :نوشيدني ها و غذاهاي اين هتل كاملاً ايتاليايي و خوشمزه مي باشد.
  • هتل كامپريو هوس سويتز اند اپارتمانت :اتاق هاي اين هتل كاملاً مجهز بوده و منوي كاملي براي سرو غذا دارد.
  • هتل آپ تاون پاليس: اين هتل چهار ستاره مجلل در مركز شهر ميلان قرار دارد كه نزديكي آن به مراكز خريد بسيار حائز اهميت است.
  • هتل رامادا پالازا ميلان: اين هتل جزء مدرن ترين هتل هاي ميلان مي باشد.
  • هتل نئو: اين هتل مبله از ديگر اقامتگاه هاي مركز ميلان به شمار مي رود.
  • هتل ويلا دله زر :هتل چهار ستاره مناسب براي مسافران تجاري و خانوادگي مي باشد.
  • هتل ميلانو اسكالا: اين هتل لوكس امكانات با كيفيتي در اختيار مسافران مي گذارد.
  • هتل ميلان سوييت: هتلي آرام و زيبا بوده كه تمامي خدمات رفاهي گردشگران را در بر دارد.
  • هتل راديسون بلو ميلان: يكي ديگر از هتل هاي بي نظير در تور ميلان مي باشد.
[caption id="attachment_3474" align="aligncenter" width="780"]تور ميلان تور ميلان[/caption]

مزاياي سفر با تور به ميلان

همانطور كه گفته شد شهر ميلان يكي از تاريخي ترين و توريستي ترين شهرهاي كشور ايتاليا مي باشد. از اين رو افراد زيادي تور ميلان را رزرو مي كنند. حال مي خواهيم بدانيم سفر با تور ميلان چه مزايايي مي ‌تواند براي ما به همراه داشته باشد؟ يكي از مزاياي سفر با تور ميلان اين است كه هتل و اقامتگاه شما از قبل در شهر ميلان رزرو شده است و جاي هيچ نگراني وجود ندارد. همچنين در اين روش سفر به ميلان به هيچ عنوان وقت شما صرف كارهاي بيهوده نمي شود زيرا از قبل برنامه ريزي جامعي براي تمامي روزهاي اقامت شما در ميلان شده است. جهت سفر به شهر ميلان بايد ويزاي ايتاليا را اخذ نماييد كه نيازمند رزرو وقت سفارت ايتاليا از طريق آژانس هاي مسافرتي معتبر هستيد.

مدارك مورد نياز براي تور ميلان

براي رزرو تور ميلان ابتدا نياز به ويزا و گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار مي باشد كه مهم ترين مدارك جهت اخذ ويزاي ايتاليا شناسنامه، گذرنامه، ۲ قطعه عكس رنگي زمينه سفيد، اسنادي مبني بر وضعيت شغلي متقاضي، عمليات آخرين ماه حساب بانكي شخص، رزرو بليط هواپيما رفت و برگشت، رزرو هتل و استراحتگاه در ميلان، بيمه ي مسافرتي معتبر، به شمار مي روند.

[caption id="attachment_3475" align="aligncenter" width="780"]تور ميلان تور ميلان[/caption]

حمل و نقل در تور ميلان

از آنجايي كه هزينه حمل و نقل در شهر ميلان بالاست، احتمالاً مسافران نگران هزينه هاي حمل و نقل در اين شهر هستند كه پيشنهاد ما به شما اين است تا در تور ميلان از اتوبوس گردشگري توريستي هاپ آن هاپ آف استفاده كنيد كه هزينه ي بسيار كمتري نسبت به ديگر وسايل دارد. اين وسيله ي گردشگري از ساعت ۶ صبح تا نيمه شب مشغول به كار بوده و نسبتاً تميز و راحت مي باشد. توجه داشته باشيد كه تاكسي هاي ميلان هزينه ي بسيار بالايي از گردشگران دريافت مي كنند از اين رو تا جايي كه مي توانيد از تاكسي ها براي جابجايي استفاده نكنيد.

خدمات تور ميلان

همانطور كه گفته شد بسياري از افراد در حال حاضر براي سپري كردن اوقات فراغت خود و سفر به ميلان از تور اروپا استفاده مي كنند و با توجه به آنچه در بالا ذكر شد و مراكز ديدني اين شهر بيان شد به طور حتم شما هم به فكر سفر به ميلان افتاده ايد اما مي خواهيم بدانيم كه خدمات سفر با تور ميلان چيست و تفاوت آن با سفر شخصي چه مي باشد؟ در اين تورها شما مي‌توانيد هتل خود را به دلخواه انتخاب كرده و همچنين نوع پرواز خود را نيز گزينش كنيد. اگر شما هم قصد سفر با تور ميلان را داشتيد ديگر نگران بيمه ي مسافرتي خود نباشيد زيرا بيمه مسافرتي در تور ميلان بر عهده آژانس مسافربري مي‌باشد و همچنين مي توانيد با رزرو تور ميلان از قيمت و هزينه ي مناسبي جهت مسافرت به اين شهر بهره ببريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص  وقت سفارت ايتاليا ، ويزاي ايتاليا ، تور ايتاليا و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.