تور رم

وبسايت جامع سفر به اروپا

تور رم

۱ بازديد

تور رم

تور رم يكي از پرطرفدارترين تورهاي اروپايي است كه سالانه افراد بسيار زيادي با تهيه ويزاي ايتاليا به كشور ايتاليا مي روند، اگر شما نيز جزو آن دسته از افرادي هستيد كه به رفتن به تور رم علاقه داريد حتما اين مطلب را به صورت كامل مطالعه كنيد تا اطلاعاتي راجع به شهر رم و جاذبه هاي گردشگري رم و همين طور مراكز خريد اين شهر بدست بياوريد تا بتوانيد در سفر به رم از اين اماكن ديدن كنيد.

شهر رم

شهر رم پايتخت كشور ايتاليا و بزرگترين و پرجمعيت ترين شهر اين كشور نيز مي باشد كه داراي جمعيتي 2.5 ميليون نفري است، مساحت اين كشور 136 هزار كيلومتر مربع مي باشد، يكي از مهم ترين ويژگي هاي شهر رم اين است كه اين شهر را به عنوان يكي از مهم ترين شهرهاي صنعت مد و مدلينگ مي شناسند، اين شهر بعد از شهر ميلان، نيويورك و پاريس در رده چهارم در اين صنعت قرار دارد. كشور واتيكان كه كوچكترين كشور دنيا مي باشد در درون اين شهر قرار گرفته است. اين شهر شهري بسيار توريستي است و سالانه افراد بسيار زيادي براي بازديد از جاذبه هاي گردشگري آن به تور رم مي روند.

[caption id="attachment_3547" align="aligncenter" width="780"]تور رم تور رم[/caption]

آب و هواي رم

بدون شك براي رفتن به تور رم آشنايي با آب و هواي اين شهر مي تواند براي شما بسيار مفيد باشد. شهر رم داراي آب و هوايي معتدل و مديترانه اي است، فصل بهار و پاييز از بهترين فصل هاي اين شهر مي باشند كه آب و هوا در اين دو فصل فوق العاده دلچسب و ملايم هستند، اگر قصد داريد كه با تور اروپا برويد بهتر است در اين دو فصل به اين شهر سفر كنيد. شهر رم داراي تابستان هايي گرم و خشك مي باشد و در اين فصل معمولا مسافران بسيار كمي به شهر رم سفر مي كنند، در اين فصل ميانگين دماي هوا به 37 درجه سلسيوس نيز مي رسد اما در اواسط مرداد ماه آب و هواي اين شهر گرم و شرجي مي شود و ديگر خشكي قبل را دارا نيست. تا چند سال قبل در ماه مرداد كه مصادف بود با ماه آگوست است در اين شهر مردم شهر رم كسب و كارهاي خود را رها مي كردند و يك ماه به مسافرت مي رفتند.

جاذبه هاي گردشگري تاريخي شهر رم

يكي از زيباترين جاذبه هاي گردشگري شهر رم كه در تور رم حتما بايد از آن ديدن كنيد كولوسئوم مي باشد، اين بنا نشان دهنده هنر معماري بسيار قوي مردم رم در زمان هاي بسيار دور بوده است، در اين بنا معمولا بازي هاي گلادياتوري برگزار مي شده است، اگر قصد داريد كه در تور رم عكس هاي يادگاري از خود بگيريد بهترين مكان براي اين كار زير طاق كنستانتين است. يكي ديگر از جاذبه هاي گردشگري تاريخي رم كه مي توانيد در تور رم از آن بازديد كنيد معبد پانتئون مي باشد، اين معبد در سال 27 قبل از ميلاد ساخته شده است با اين حال به گونه اي از آن مراقبت شده است كه گويي به تازگي آن را ساخته اند و كاملا دست نخورده باقي مانده است. از اين معبد به عنوان آرامگاه هنرمندان شهر رم نيز استفاده مي شود.

[caption id="attachment_3549" align="aligncenter" width="780"]تور رم تور رم[/caption]

جاذبه هاي گردشگري طبيعي شهر رم

يكي از زيباترين و بهترين جاذبه هاي گردشگري شهر رم كه در تور رم حتما بايد از آن ديدن كنيد تپه پالاسيوم مي باشد، اين تپه نقطه اي فوق العاده استراتژيك براي شهر رم است كه 50 متر بالاتر از رود تيبر واقع شده است و نشانه هاي اولين اقامت در شهر رم در اين مكان وجود دارد. مجموعه باغ هاي بورگز يكي از بزرگترين پارك هاي شهر رم مي باشد كه در آن مجموعه هاي بسيار زياد ديگري همچون موزه ها و ويلا براي سكونت واقع شده است، اگر قصد داريد كه در تور رم به يك مجموعه تفريحي كامل برويد و از سفرتان به اين شهر نهايت لذت را ببريد بهتر است در تور رم از اين مكان فوق العاده ديدني بازديد كنيد. ميتوانيد جهت رزرو تور اروپا و يا تور رم به آژانس هاي مسافرتي معتبر مراجعه نماييد.

جاذبه هاي گردشگري فرهنگي و هنري شهر رم

بدون شك يكي از زيباترين جاذبه هاي گردشگري شهر رم كه مي توانيد در تور رم از آن بازديد كنيد سردابه كاپوچين مي باشد، اين سردابه نمادي از فرهنگ و احترام مردم شهر رم به مردگانشان است، شايد گمان كنيد كه نمايش استخوان هاي مردگان كاري ناپسند است و اصلا براي بازديد مكان مناسبي نيست ولي اين استخوان ها داستان مرگ و زندگي را نشان مي دهند و نمادي از آموزه هاي كليسا مي باشند. موزه گالريا بورگزه موزه اي است بسيار زيبا كه داراي محوطه بسيار زيبايي نيز مي باشد و شما مي توانيد در تور رم هم از داخل اين مكان بسيار زيبا و از محوطه بيروني آن بازديد كنيد، در داخل اين موزه مي توانيد مجموعه اي بسيار عظيم از آثار هنرمندان بسيار بزرگ رم را مشاهده كنيد، اين مكان مي تواند مكاني بسيار مناسب براي هنرمنداني باشد كه به تور رم رفته اند.

 

[caption id="attachment_3552" align="aligncenter" width="780"]تور رم تور رم[/caption]

مراكز خريد رم

اگر در تور رم قصد خريد سوغاتي را داريد بهتر است از مركز خريد La Rinascente ديدن كنيد، اين مركز خريد داراي فروشگاه هايي شبيه به فروشگاه هاي آمريكايي مي باشد و داراي چهار طبقه است كه در هر طبقه تعداد بسيار زيادي فروشگاه قرار گرفته است، سالانه مسافران و توريست هاي بسيار زيادي كه به تور رم رفته اند از اين مركز خريد ديدن مي كنند. يكي ديگر از مراكز خريد بسيار زيباي شهر رم كه در تور رم مي توانيد از آن بازديد كنيد و خريدهاي خود را از آنجا انجام دهيد مركز خريد Galleria Porta di Roma مي باشد، اين مركز خريد بزرگترين مركز خريد شهر رم است كه بيش از 220 فروشگاه را دارا مي باشد.

دريافت ويزاي ايتاليا

براي رفتن به تور رم قطعا نياز داريد كه ويزاي ايتاليا را دريافت كنيد. براي دريافت ويزاي ايتاليا در ابتدا بايد وقت سفارت ايتاليا را رزرو نماييد كه مراحل دريافت وقت سفارت ايتاليا در ادامه توضيح داده خواهد شد، بعد از اين مرحله نياز داريد مدارك مورد نيازي را كه در ادامه معرفي مي شود را آماده كرده و در روز مصاحبه به سفارت ايتاليا تحويل دهيد و فرم درخواست صدور ويزاي ايتاليا را پر كنيد تا بعد از مدتي ويزاي شما صادر شود و بتوانيد به كشور ايتاليا سفر نماييد.

[caption id="attachment_3553" align="aligncenter" width="780"]تور رم تور رم[/caption]

 

وقت سفارت ايتاليا

براي رزرو وقت سفارت ايتاليا در ابتدا بايد از طريق راهنمايي و مشاوره با آژانس هاي مسافرتي معتبر فرم درخواست وقت سفارت ايتاليا را نيز تكميل كرده و سپس ارسال گردد، بعد از چند ساعت ايميلي براي آژانس مربوطه ارسال مي شود كه نمايانگر تاييد عضويت و درخواست شما مي باشد، بعد از اين مرحله چند روز طول مي كشد تا ايميل دومي براي شما ارسال شود كه در اين ايميل زمان مراجعه شما به سفارت ايتاليا ذكر شده است. در روز مصاحبه تمامي مدارك را به همراه داشته باشيد.

[caption id="attachment_3554" align="aligncenter" width="780"]تور رم تور رم[/caption]

مدارك مورد نياز براي دريافت ويزاي ايتاليا

همان طور كه گفته شد براي رفتن به تور رم نياز داريد كه ويزاي ايتاليا را دريافت كنيد، براي دريافت ويزاي ايتاليا بايد مدارك زير را آماده كنيد:

اصل شناسنامه و كارت ملي به همراه يك نسخه ترجمه شده از آن ها كه به مهر و امضاي دادگستري و وزارت خارجه به منظور تاييد هويت شما در آمده اند. 8 قطعه عكس 6 در 4 كه داراي پس زمينه سفيد باشند و صورت شما به صورت كامل در آن نمايان باشد. يك مدرك بانكي معتبر كه نشان دهنده تمكن مالي شما باشد كه اين مدرك نيز بايد به مهر و امضاي دادگستري و وزارت خارجه در بيايد. مدارك شغلي و مدارك ازدواجتان نيز از ديگر مواردي است كه براي رفتن به تور رم و دريافت ويزاي كشور ايتاليا مورد نياز مي باشد. تمامي پاسپورت هاي قبلي و پاسپورت فعلي شما كه اين پاسپورت بايد حداقل داراي 3 ماه اعتبار باشد.

نكاتي درباره تور رم

يكي از مهم ترين نكاتي كه درباره دريافت ويزاي ايتاليا بايد بدانيد اين است كه براي دريافت ويزاي هر شخصي خود آن شخص بايد به سفارت كشور ايتاليا مراجعه كند در غير اين صورت ويزا به شخص ديگري تحويل داده نمي شود. يكي از مهم ترين نكاتي كه بايد در طول تور رم به آن دقت داشته باشيد اين است كه همواره بايد مدارك خود از جمله كارت شناسايي، پاسپورت و ويزاي خود را به همراه داشته باشيد تا در صورتي كه در طول تور رم براي شما مشكلي پيش آمد بتوانيد خيلي سريع مشكل را حل كنيد. يكي ديگر از مهم ترين نكاتي كه در رابطه با تور رم بايد بدانيد پاسخ به اين سوال است كه با دريافت ويزاي ايتاليا چه مدت مي توانيم در شهر رم اقامت داشته باشيم؟ براي پاسخ به اين سوال بايد بدانيد كه با دريافت ويزاي ايتاليا شما مي توانيد حداكثر سه ماه يعني 90 روز در كشور ايتاليا حضور داشته باشيد ولي مدت زماني كه مي توانيد در اين كشور و در شهر رم حضور داشته باشيد را بايد در هنگام ارسال درخواست براي صدور ويزاي ايتاليا ذكر كنيد تا در ويزاي شما اين تاريخ ثبت شود در غير اين صورت نمي توانيد، بيشتر در اين شهر بمانيد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص  وقت سفارت ايتاليا ، ويزاي ايتاليا ، تور ايتاليا و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.