تور ايتاليا

وبسايت جامع سفر به اروپا

تور ايتاليا

۱ بازديد

تور ايتاليا

با تور ايتاليا به سرزميني سرشار از هيجان و جاذبه هاي چشم نواز سفر خواهيد كرد. اين كشور هر ساله ميزبان گردشگران زيادي است كه از سراسر جهان براي گردش و بازديد از جاذبه هايش به آن سفر مي كنند. ايتاليا تاريخي غني دارد و جاذبه هاي گردشگري و غذاهاي عالي اش آن را به كشوري مجبوب براي سفر كردن تبديل كرده است. در اين مقاله نيز به بررسي اطلاعاتي درباره ي تور ايتاليا خواهيم پرداخت تا سفر خوبي را تجربه كنيد.

آشنايي كوتاهي با كشور ايتاليا

با رزرو تور ايتاليا و سفر به اين كشور زيبا از آثار هنري و تاريخي آن بازديد خواهيد كرد و به تماشاي مناظر ساحلي آن خواهيد پرداخت. ايتاليا براي تمام سليقه ها چيزي براي ارائه دارد و هر فردي كه به آن سفر كرده، ناراضي نبوده است. ساعت اين كشور از ايران 2 ساعت و نيم عقب تر است و زبان مردم آن ها ايتاليايي است، واحد پول كشور ايتاليا يورو مي باشد. ايتاليا در جنوب اروپا واقع شده و پايتخت آن شهر رم است. اغلب مردم اين كشور كه جمعيتي برابر با شصت ميليون و ششصد هزار نفر مي باشند، مسيحي هستند و از نظر پر جمعيت بودن پنجمين كشور در اروپا به شمار مي آيد. جهت سفر به كشور زيباي ايتاليا بايد در ابتدا بفكر اخذ ويزاي ايتاليا باشيد كه اينكار مستلزم رزرو وقت سفارت ايتاليا ميباشد.

[caption id="attachment_3575" align="aligncenter" width="780"]تور ايتاليا تور ايتاليا[/caption]

تور ايتاليا

اگر قصد داريد سفري خارجي را تجربه كنيد ايتاليا بهترين مقصد خواهد بود. سفر با تور ايتاليا نيز براي مسافران بهتر است تا اينكه شخصاً براي سفر اقدام كنند زيرا از خدمات تور ايتاليا بهره مند خواهند شد و سفري دسته جمعي را تجربه خواهند كرد و در هزينه‌ هايشان نيز صرفه جويي خواهد شد. براي رزرو تور ايتاليا با مراجعه به آژانس هاي مسافرتي معتبر در ارتباط باشيد. براي اين منظور ابتدا مبدأ و مقصد سفر خود را مشخص كنيد. مبدأ محلي است كه قصد داريد از آنجا سفر را آغاز كنيد و مقصد نيز ايتاليا خواهد بود. با زدن گزينه‌ي جستجو ليستي از تورهاي كشور ايتاليا به نمايش درمي آيد كه هر كدام ويژگي‌هاي خود را دارند. با زدن روي هر تور ايتاليا مشخصات آن را خواهيد ديد و مورد مناسب خود را انتخاب خواهيد كرد. هر تور ايتاليا داراي مشخصاتي چون نوع ايرلاين، نوع هتل، قيمت، تاريخ سفر، مدت اقامت و ... خواهد بود. با توجه به موردي كه برايتان مناسب است مي‌توانيد جستجو را بر همان اساس انجام دهيد، مثلاً امكان جستجوي تور ايتاليا بر اساس نوع ايرلاين وجود خواهد داشت، بدين ترتيب تنها تورهايي به نمايش در مي‌آيد كه با ايرلاين مورد نظر شما پرواز مي‌كنند و اين گونه در وقتتان صرفه جويي خواهد شد و تور ايتاليا مورد نظرتان را سريع‌تر پيدا خواهيد كرد. جهت رزرو تور ايتاليا و تور اروپا به آژانس هاي مسافرتي معتبر رجوع نماييد.

[caption id="attachment_3576" align="aligncenter" width="780"]تور ايتاليا تور ايتاليا[/caption]

دريافت ويزا براي تور ايتاليا

از آنجا كه ايتاليا از اعضاي پيمان شنگن مي باشد براي سفر به آن نياز به دريافت ويزاي شنگن خواهيد داشت كه 6 ماه معتبر است و اقامتي 3 ماهه خواهيد داشت. براي دريافت ويزاي ايتاليا نياز به دريافت وقت سفارت ايتاليا و ارائه مداركي به سفارت خواهيد داشت. دريافت ويزا از جمله خدماتي است كه در تور ايتاليا برايتان انجام خواهد شد.

خدمات تور ايتاليا

همزمان با رزرو تور ايتاليا امكان ررزو خدمات نيز وجود دارد كه بر قيمت تور تأثيرگذار خواهد بود. از جمله خدماتي كه در تور ايتاليا ارائه مي‌شود، ارائه ي بليط هواپيماي رفت و برگشت، رزرو هتل همراه با صبحانه، ترانسفر فرودگاهي، گشت شهري، ليدر فارسي زبان، بيمه مسافرتي، دريافت ويزا، تشريفات فرودگاهي و ... خواهد بود كه هر كدام را با توجه به هزينه‌هايي كه براي سفرتان در نظر گرفته‌ايد مي‌توانيد انتخاب كنيد.

شرايط آب و هوايي ايتاليا براي سفر به اين كشور

ايتاليا به صورت كلي آب و هواي متنوعي دارد و آب و هواي نيمه استوايي مرطوب را در قسمت هاي شمالي آن خواهيد ديد. آب و هواي مديترانه اي در قسمت هاي ساحلي ايتاليا وجود دارد و به صورت كلي نيز آب و هواي اين كشور مديترانه اي خواهد بود. در فصل تابستان آب و هواي گرم و خشك و در فصل زمستان شاهد آب و هواي خنك و مرطوب خواهيم بود، اما سواحل همچنان به دليل دماي بالاي دريا، گرم هستند. اغلب هواي سرد زمستان از قسمت هاي شمالي به قسمت هاي جنوبي آن نيز كشيده مي شود.

[caption id="attachment_3578" align="aligncenter" width="780"]تور ايتاليا تور ايتاليا[/caption]

بهترين زمان رزرو تور ايتاليا

سفر به ايتاليا با تور ايتاليا در تمام فصول، لذت هاي خاص خودش را دارد زيرا هر فصل جاذبه هايي دارد كه براي گردشگران جالب خواهد بود. با توجه به هدفي كه از سفر به ايتاليا داريد، بهترين زمان آن مشخص خواهد شد. بهترين زمان از نظر آب و هوايي براي سفر به ايتاليا فصل بهار خواهد بود كه هوا مطبوع است. فصل تابستان نيز انبوه گردشگران را در ايتاليا خواهيد ديد كه سبب شلوغي شهرهاي آن خواهد شد.

هزينه تور ايتاليا

هزينه تور ايتاليا با توجه به زمان سفر و نوع خدمات، مشخص خواهد شد. سفر در فصل‌هاي كم گردشگر چون فصل زمستان سبب كاهش هزينه‌هاي پرواز و هتل خواهد شد، بدين ترتيب اگر قصد داريد سفر ارزاني به ايتاليا داشته باشيد، تور ايتاليا را در اين زمان انتخاب كنيد، اما جاذبه‌هاي ساحلي آن اغلب بسته هستند. رزرو تور در فصل‌هاي پر گردشگر نيز سبب افزايش قيمت آن خواهد شد زيرا گردشگران زيادي براي سفر به آن تمايل نشان مي‌دهند و قيمت‌ها را بالا مي‌برند.

[caption id="attachment_3577" align="aligncenter" width="780"]تور ايتاليا تور ايتاليا[/caption]

با رزرو تور لحظه آخري ايتاليا نيز خواهيد توانست تور كشور ايتاليا را با قيمت پايين‌تري خريداري نماييد كه كيفيتي برابر با قيمت اصلي خود دارد. نوع خدماتي كه انتخاب مي‌كنيد نيز بر قيمت تور ايتاليا تأثيرگذار است به طور مثال شركت هواپيمايي خاصي خدمات بهتر و با كيفيت‌تري ارائه مي‌دهد و در صورت انتخاب آن قيمت تور نيز بالاتر خواهد رفت و يا هتلي خدمات كاملي به مسافرانش مي‌دهد كه اين مورد نيز در قيمت تور تأثيرگذار خواهد بود.

حمل و نقل و جابه جايي در ايتاليا

جهت بازديد از جاذبه هاي تور ايتاليا بهتر است از اتوبوس يا مترو استفاده كنيد كه قيمت بليط آن ها در شهرهاي مختلف اين كشور به ميزان 2 يورو خواهد بود. قطار سريع السير نز مسافران را به شهرهاي مختلف اين كشور مي برد تا سريع تر به مقصد برسيد و از فرصت خود براي گشت و گذار استفاده كنيد. اين قطار بليطي به مبلغ سي يورو دارد و در برابر وقتي كه برايتان ذخيره مي كند، ارزش دارد. اجاره ي خودرو نيز امكان پذير است اما بايد به بيست و يك سال رسيده باشيد.

كانال هاي ونيز از جاذبه هاي گردشگري ايتاليا

يكي از جاذبه‌هاي گردشگري ايتاليا كه در تور ايتاليا قادر به بازديد از آن خواهيد بود، كانال‌هاي ونيز است كه مي‌توانيد در آن به گاندولا سواري بپردازيد. اين تفريح فوق العاده قرن‌ها است كه در ونيز مسافران را هيجان زده مي‌كند. ونيز يكي از شهرهاي ايتاليا است كه جزيره‌هاي زيادي دارد و خيابان‌هاي اصلي آن همان كانال‌ها هستند كه همانند هزار تو به وسيله ي پل‌هايي به هم مرتبط شده‌اند. عبور از گذرگاه هاي باريك بسيار پر هيجان خواهد بود و به تماشاي ساختمان‌هاي قديمي خواهيد پرداخت كه مربوط به سال‌هاي گذشته هستند و تغييري نكرده‌اند. مشهورترين كانال اين شهر كانال بزرگ ونيز است كه گردشگران در آن به عكاسي مشغول مي‌شوند و به تماشاي كاخ‌ها با استفاده از اتوبوس‌هاي آبي كه در آنجا قرار دارد مي‌پردازند.

برج كج پيزا از جاذبه هاي گردشگري ايتاليا

شهر پيزا برجي كج دارد كه همين كج بودن آن سبب جذب گردشگران زيادي شده و به شهرت رسيده است. اين برج كه در سال 1100 شروع به ساخت شده است، به اين دليل كه زمين فرو رفته بود سبب كج شدن آن شد، اين اتفاق زماني رخ داد كه طبقه ي سوم برج در حال ساختن بود. در سال 1990 مرمت‌هايي روي آن صورت گرفت و پيش بيني شد كه اين برج در سال 2000 فرو بريزد ولي امروزه افراد زيادي از سراسر جهان از پله‌هاي آن بالا مي‌روند و به تماشاي شهر مشغول مي‌شوند. موقعيت اين برج ميدان تاريخي شهر است و در اطرافش كليسا و بناهاي تاريخي وجود دارد و حال و هواي خاصي در آن ديده مي‌شود. در تور ايتاليا بازديد از اين برج كج پيزا را از دست ندهيد.

[caption id="attachment_3579" align="aligncenter" width="780"]تور ايتاليا تور ايتاليا[/caption]

كليساي سن ويتال از جاذبه هاي گردشگري ايتاليا

يكي از جاذبه هاي گردشگري در تور ايتاليا كه در شمال آن واقع شده است و در شهر وارنا مي باشد، كليساي سن ويتال است كه مربوط به قرن ششم ميلادي است و موزاييك كاري را در آن خواهيد ديد. اين موزاييك ها روايت كننده ي داستان هايي از كتاب مقدس هستند و آن را در برخي از نقاط تالار خواهيد ديد. براي تماشاي هنر و معماري ايتاليا بهتر است به اين كليسا سر بزنيد.

رشته كوه دولوميت از جاذبه هاي گردشگري ايتاليا

در شمال كشور ايتاليا جاذبه اي طبيعي به نام رشته كوه دولوميت قرار دارد كه شهرت آن به دليل ورزش هاي زمستاني نظير اسنوبورد و اسكي است. تمام فصل هاي اين منطقه زيبا است و ارزش بازديد كردن را دارد، اگر در غروب آفتاب در اين رشته كوه باشيد رنگ صورتي و بنفش را در قله هاي آن خواهيد ديد كه بسيار شگفت انگيز است و فضايي رويايي ايجاد مي كند. امكان پياده روي در اين منطقه وجود دارد و از مسيرهاي كوهستاني آن لذت خواهيد برد. در شهرهاي كوچك آن نيز قلعه هايي وجود دارد كه قابل بازديد هستند.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص  وقت سفارت ايتاليا ، ويزاي ايتاليا ، تور ايتاليا و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.