ويزاي تجاري مالت

وبسايت جامع سفر به اروپا

ويزاي تجاري مالت

۱ بازديد

ويزاي تجاري مالت

اگر جزء صاحبان مشاغل هستيد و مي‌خواهيد تجارتتان را به صورت بين المللي با كشور هايي مانند مالت پيش بگيريد، بايد با شركت هاي تجاري اين كشور در تعامل باشيد و به اين كشور سفر كنيد. براي سفر تجاري به مالت مي بايست ويزاي تجاري مالت را اخذ كنيد. اما اگر با شرايط و نحوه دريافت اين نوع ويزا آشنايي چنداني نداريد، نگران نباشيد. شما در اين مقاله مي توانيد با اين كار آشنا شويد.

تجارت كشور مالت

كشور مالت يكي از كشور هاي كوچك در منطقه جنوب اروپا مي باشد. اما نبايد توجه زيادي به اين وسعت كم مالت كرد. اين كشور در نيمه دوم سال 2018 توانسته است در صدر كشورهاي اروپايي قرار بگيرد كه بيشترين پيشرفت و رشد را در زمينه اقتصادي دارند. شايد اين براي شما كمي عجيب باشد؛ اما واقعيت دارد. اقتصاد اين كشور در سال هاي اخير بسيار رشد كرده و در عمده صادرات مالت بيشتر در زمينه توليد و صادرات قطعات و ماشين آلات صنعتي مي باشد. اكثريت مردم مالت در بخش خدمات و صنعت مشغول به كارند و با توجه به موقعيت بسيار خوب اين كشور براي كشاورزي، تنها عده معدودي از مردم مالت به كشاورزي مشغول مي باشند. جهت كاهش هزينه ها در سفر به مالت ميتوان از تور اروپا استفاده نماييد و جهت رزرو تور مالت و يا تور اروپا به آژانس هاي مسافرتي معتبر مراجعه نماييد.

[caption id="attachment_3585" align="aligncenter" width="780"]ويزاي تجاري مالت ويزاي تجاري مالت[/caption]

ويزاي تجاري مالت

در اين مقاله مي خواهيم به طور ويژه درباره ويزاي تجاري مالت صحبت كنيم. شما براي ورود به هر كشوري از جمله مالت نيازمند تهيه اجازه نامه، برگه عبور يا همان ويزا هستيد. اما بسته به اين كه با چه هدفي مي‌خواهيد به اين كشور سفر كنيد، بايد ويزاي مربوط به آن را دريافت كنيد. اگر شما داراي يك شركت خاص هستيد و مي‌خواهيد براي سرمايه گذاري و افزايش روابط تجاري با يك شركت تجاري ديگر در مالت همكاري داشته باشيد و به اين كشور سفر كنيد، بايد ويزاي تجاري مالت را تهيه كنيد. اما اگر هنوز به طور دقيق با نحوه دريافت اين نوع ويزاي مالت آشنايي نداريد، جاي هيچ گونه نگراني وجود ندارد. با ما در ادامه همراه باشيد، تا شما را با نحوه اخذ اين نوع ويزا بيشتر آشنا كنيم.

[caption id="attachment_3586" align="aligncenter" width="780"]ويزاي تجاري مالت ويزاي تجاري مالت[/caption]

مدارك لازم جهت اخذ ويزاي تجاري مالت

براي اين كه بخواهيد نسبت به اخذ ويزاي تجاري مالت تلاش كنيد، بايد ابتدا مدارك خاصي را جمع آوري كنيد، در اين جا مي توانيد فهرستي از اصلي ترين مدارك لازم جهت اخذ ويزاي تجاري مالت را مشاهده نماييد.

كارت ملي و شناسنامه

اصل پاسپورت با اعتبار حداقل 3 ماه

دو قطعه عكس رنگي 4*6

فرم درخواست ويزاي تجاري كشور مالت

دعوت نامه يك شركت تجاري معتبر كشور مالت

پرداخت هزينه لازم جهت صدور ويزاي مالت

اگر صاحب شركت نيستيد، معرفي نامه از سوي شركت تان مورد نياز مي باشد.

مدارك و مجوزهاي مربوط به شركت تان

گواهي اشتغال به كار يا كارت بازرگاني

سند ملك يا زمين

گردش حساب 6 ماهه اخير

فيش حقوقي 6 ماهه اخير

بيمه مسافرتي

بليط هواپيما

[caption id="attachment_3587" align="aligncenter" width="780"]ويزاي تجاري مالت ويزاي تجاري مالت[/caption]

شرايط كلي اخذ ويزاي تجاري مالت

شما براي دريافت ويزاي تجاري مالت و از اين قبيل ويزاها بايد شرايط خاصي را داشته باشيد و اين نوع ويزا به هر فردي داده نمي شود. اولين مورد اين است كه شما بايد داراي يك شركت معتبر و با مجوز رسمي باشيد. البته نماينده يا عضو يك شركت خاص نيز به همين شكل است. نكته دوم كه بيش تر براي شركت هاي خارجي بسيار مهم است تا براي شركت شما دعوت نامه ارسال كنند، اعتبار و سرمايه شركت شما مي باشد. هر چه سرمايه شركت بيشتر باشد، آن ها مي توانند اطمينان بيشتري به شما داشته باشند. در اغلب موارد شما بايد حتما دعوت نامه اي را از شركت هاي تجاري كشور مالت دريافت نماييد.

مراحل اخذ ويزاي تجاري مالت

اخذ ويزاي تجاري به مانند ديگر كارها از يك روند و مراحل خاصي پيروي مي كند. در ادامه قصد داريم تا شما را با اصلي ترين مراحل دريافت ويزاي تجاري مالت آشنا كنيم.

مرحله اول: جمع آوري مدارك لازم

مرحله دوم: رزرو وقت سفارت مالت و درخواست اوليه

مرحله سوم: مراجعه به سفارت در روز مصاحبه

مرحله چهارم: دريافت ويزاي تجاري

شما در ابتدا بايد تمامي مدارك لازم را كه در بخش قبلي بدان اشاره كرديم را آماده كرده و از طريق آژانس هاي مسافرتي معتبر اقدام نماييد. در مرحله بعد اگر با درخواست شما موافقت شود، شما بايد در زمان مقرر به سفارت اين كشور مراجعه كرده و مداركتان را تحويل دهيد و اقدامات لازم را نيز انجام دهيد. پس از انجام همه اين كار ها اگر مشكل خاصي وجود نداشته باشد، حداقل 2 هفته طول مي كشد تا ويزاي شما صادر شود.

نحوه درخواست ويزاي تجاري مالت

اگر با نحوه درخواست ويزاي مالت آشنايي نداريد، بايد بدانيد كه شما ابتدا بايد فرم درخواست ويزاي تجاري مالت را از طريق آژانس هاي مسافرتي تكميل نماييد. سپس فرم را به همراه اسكن مدارك هويتي خود به آژانس مربوطه تحويل دهيد تا از طريق آژانس به دست سفارت رسانده شود. لازم است بدانيد ضمن ارسال اين فايل ها، بايد اطلاعاتي نظير نام و نام خانوادگي، شماره تماس و آدرس محل زندگي خود را نيز درج نماييد. پس از انجام اين كار بايد هزينه لازم جهت دريافت وقت سفارت مالت را نيز پرداخت نماييد. اگر همه اين كار ها را انجام داديد، تنها بايد منتظر بمانيد تا درخواستتان بررسي شود و وقت سفارت به شما داده شود.

[caption id="attachment_3588" align="aligncenter" width="780"]ويزاي تجاري مالت ويزاي تجاري مالت[/caption]

سفارت اتريش

شما براي دريافت ويزاي تجاري مالت و هر نوع ويزاي ديگر اين كشور بايد به سفارت اين كشور در ايران مراجعه كنيد. اما از آن جايي كه متاسفانه مالت در ايران داراي سفارتخانه نمي باشد، شما مي توانيد كارهاي مربوط به اخذ ويزاي تجاري مالت را از طريق ديگر سفارت ها انجام دهيد. خوشبختانه سفارت اتريش در ايران مسئوليت انجام كارهاي مربوط به اخذ ويزاي كشور مالت را در ايران بر عهده گرفته است و شما مي توانيد به راحتي از طريق سفارت اتريش در ايران اقدام به دريافت ويزاي تجاري مالت نماييد. در ادامه اطلاعات كامل سفارتخانه اتريش در تهران را درج مي كنيم:

آدرس سفارت :  نياوران، خيابان باهنر، خيابان مقدسي، كوچه ميرولي، پلاك ۶-۸

ساعات كاري سفارت: روزهاي يكشنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 الي 12 ظهر

نكات مهم در هنگام اخذ ويزاي تجاري مالت

به اين چند نكته در هنگام اخذ ويزاي تجاري مالت و البته ديگر انواع ويزاي مالت توجه داشته باشيد. توجه به اين نكات به مي تواند كمك بسيار زيادي به شما در انجام مراحل اخذ ويزاي تجاري مالت كند:

- شرايط اخذ ويزاي تجاري مالت را مطالعه كرده و سعي كنيد پس از اين كه تمامي اقدامات لازم و ابتدايي را انجام داديد، نسبت به اخذ ويزاي تجاري مالت تلاش كنيد.

- شركت شما بايد مجوز هاي لازم را براي تجارت در عرصه جهاني داشته باشد.

- سعي كنيد پس از دريافت دعوت نامه از سوي شركت هاي تجاري كشور مالت اقدام به دريافت ويزاي تجاري اين كشور كنيد.

-  به شرايط مالي شركت تان توجه داشته باشيد.

- در وقت سفارت اتريش بايد خودتان و يا نماينده شركت كه قصد سفر به مالت را دارد، در وقت سفارت به سفارت اتريش مراجعه كند؛ چرا كه بايد مراحل تحويل مدارك، انگشت نگاري و مصاحبه انجام شود. بنابراين حضور فرد متقاضي در وقت سفارت مالت لازم و ضروري مي باشد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم و بي واسطه وقت سفارت مالت ، ويزاي مالت ، تور مالت و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.