ويزاي توريستي مالت

وبسايت جامع سفر به اروپا

ويزاي توريستي مالت

۱ بازديد

ويزاي توريستي مالت

كشور مالت هر ساله گردشگران و توريست هاي بسياري را به سوي خود جذب مي كند و به همين دليل اقدام براي اخذ ويزاي توريستي مالت در سال هاي اخير بسيار رونق يافته است. شما بايستي تمام مدارك لازم براي اخذ ويزاي توريستي مالت را تهيه كرده و پس از اخذ وقت سفارت مالت، آن ها را به مأموران سفارت خانه تحويل دهيد.

كشور مالت

مالت يكي از كشورهاي معروف قاره اروپا مي‌باشد كه در قسمت جنوب اين قاره واقع شده است. كشور مالت از جمله مهم‌ترين جزاير در اروپا به شمار مي‌رود و نقش استراتژيك بسيار مهمي در شكل گيري فرهنگ‌هاي آفريقايي، خاورميانه و اروپايي داشته است. بيشتر ساكنان كشور مالت كه حاصل آميختن اقوام باستاني فنيقي و كارتاژي هستند را مردماني با نژاد مالتي تشكيل مي‌دهند. هم چنين اين مردمان به اعراب، نزديكي بسياري دارند و با توجه به مهاجرت‌هايي كه سالانه به مالت صورت مي‌پذيرد، اقوام با اديان مختلفي در اين كشور مشاهده مي‌شود. جهت اخذ ويزاي توريستي مالت بايد به آژانس هاي مسافرتي معتبر مراجعه نماييد و وقت سفارت را رزرو نماييد.

مردمان اين كشور به دو زبان رسمي انگليسي و مالتي صحبت مي‌كنند. زبان مالتي جزئي از زبان‌هاي سامي به شمار مي‌رود و با زبان عربي از يك شاخه است و امروزه اين زبان با زبان‌هاي ايتاليايي، انگليسي و غيره آميختگي دارد. پايتخت كشور مالت شهر والتا مي‌باشد و واحد پول مالت يورو است. مساحت ايالت مالت حدود 316 كيلومتر مربع مي‌باشد. اين كشور با تونس و ليبي و ايتاليا همسايگي دارد. مالت ايالتي كوچك و مستقل در مركز درياي مديترانه مي‌باشد و در سال‌هاي اخير از لحاظ اقتصادي توسعه و پيشرفت بسياري كرده است. اين كشور بيشترين درآمد اقتصادي خود را از طريق گردشگري به دست مي آورد. جهت كاهش هزينه هاي سفر ميتوانيد از طريق آژانس هاي مسافرتي معتبر اقدام به رزرو تور اروپا نماييد.

[caption id="attachment_3596" align="aligncenter" width="780"]ويزاي توريستي مالت ويزاي توريستي مالت[/caption]

آب و هواي كشور مالت

كشور مالت با توجه به موقعيت جغرافيايي كه دارد، داراي آب و هواي مديترانه اي مي باشد. با توجه به اين اقليم هوايي مي توان حدس زد كه تابستان هاي مالت بسيار گرم و زمستان هايش معتدل مي باشد. كشور مالت از گرم ترين كشورهاي اروپايي به شمار مي رود و اين امر باعث شده است كه توريست ها و گردشگران بسياري اين كشور را براي مسافرت هاي تفريحي و گردشگري خود انتخاب كنند. ميانگين دماي سالانه 23 درجه در طول روز و 16 درجه در شب مي باشد و ميانگين بارش سالانه حدود 600 ميلي متر است. هواي تابستاني از اوايل آوريل شروع و تا اواخر اكتبر ادامه دارد. افرادي كه مي خواهند به اين كشور سفر كنند بدون نگراني از تغييرات آب و هوايي مي توانند سفر خود را در هر فصل از سال شروع كنند. تغييرات شديد آب و هوايي در كشور مالت به ندرت مشاهده مي شود.

ويزاي مالت

كشور مالت از كشورهاي عضو اتحاديه ي شنگن به شمار مي آيد. ويزاي شنگن در 4 نوع صادر مي شود كه هر فردي با توجه به نياز و هدف خود مي تواند يكي از اين انواع را انتخاب و در جهت اخذ آن اقدام نمايد. انواع ويزاي اين كشور به صورت ويزاي ترانزيت، ويزاي عبور، ويزاي توريستي مالت و ويزاي بلند مدت صادر مي شود. هم چنين كشور مالت داراي انواع ويزاهاي ديگري نيز مي باشد كه از جمله آن ها مي توان به ويزاي تجاري، تحصيلي، هنري، نمايشگاهي و پزشكي اشاره كرد. اما در ميان تمامي اين ويزاها، ويزاي توريستي مالت از پر طرفدارترين و پر تقاضاترين ويزاها مي باشد.

[caption id="attachment_3597" align="aligncenter" width="780"]ويزاي توريستي مالت ويزاي توريستي مالت[/caption]

ويزاي توريستي مالت

اگر قصد داريد يك سفر توريستي و گردشگري به كشور مالت داشته باشيد، بايستي در جهت اخذ ويزاي توريستي مالت اقدام نماييد. كشور مالت داراي جاذبه‌هاي تاريخي و ديدني بسيار زيادي مي‌باشد و با دارا بودن آب و هواي بسيار مناسب و عالي يكي از بهترين مقاصد براي مسافران و توريست‌ها به شمار مي‌رود. امروزه افراد بسياري اين كشور را در اولويت انتخاب‌ها خود قرار مي‌دهند. براي ورود به اين كشور اخذ ويزاي توريستي مالت الزامي مي‌باشد و بدون داشتن ويزاي توريستي مالت حق ورود به اين كشور را نخواهيد داشت. افراد بايد يك سري مراحل لازم و مربوطه را به صورت قانوني طي كنند تا بتواند ويزاي توريستي مالت خود را تهيه كنند.

[caption id="attachment_3598" align="aligncenter" width="780"]ويزاي توريستي مالت ويزاي توريستي مالت[/caption]

مدارك لازم براي اخذ ويزاي توريستي مالت

به منظور اخذ ويزاي توريستي مالت به يك سري مدارك نياز داريد كه در اين بخش به مدارك لازم براي دريافت ويزاي توريستي مالت اشاره كرده ايم:

اصل گذرنامه با حداقل سه ماه اعتبار، فرم درخواست ويزاي مالت، اصل و كپي كارت ملي و شناسنامه، دو قطعه عكس 6 در 4 با زمينه سفيد و بدون روتوش، نامه ي بانكي مبني بر تمكن مالي فرد متقاضي، گواهي اشتغال به كار براي افراد شاغل، گواهي بازنشستگي براي افراد بازنشسته، گواهي اشتغال به تحصيل براي دانشجويان، پروانه كسب و كار و كارت بازرگاني يا گواهي ثبت شركت براي صاحبان مشاغل. بيمه مسافرتي، رزرو هتل و بليط هواپيما و دعوت‌نامه، از جمله مدارك لازم و ضروري به شمار مي‌روند. اگر قصد سفر به اين كشور را داريد تمامي مدارك ذكر شده را تهيه و در روز مصاحبه به سفارت خانه تحويل دهيد تا در جهت صدور ويزاي توريستي مالت شما اقدام كنند.

[caption id="attachment_3599" align="aligncenter" width="780"]ويزاي توريستي مالت ويزاي توريستي مالت[/caption]

هزينه اخذ ويزاي توريستي مالت

اخذ ويزاي توريستي مالت در سال هاي اخير بسيار رونق يافته است و افراد بسياري خواهان اخذ اين ويزا و سفر به مالت هستند. هنگام پر كردن فرم درخواست ويزاي توريستي مالت، در همان حين بايد هزينه مربوطه را نيز پرداخت نماييد تا در جهت رسيدگي به كارهاي شما اقدام شود. اين هزينه با توجه به تغييرات شرايط حاكم در جامعه، همواره در حال تغيير مي باشد كه شما مي توانيد با پرسجو از آژانس هاي مسافرتي، از مقدار هزينه مطلع شويد. اين هزينه چه در صورتي كه ويزاي توريستي مالت شما صادر شود و چه نشود از شما اخذ خواهد شد.

رزرو وقت سفارت براي اخذ ويزاي توريستي مالت

به منظور گرفتن وقت سفارت مالت براي ويزاي مالت بايستي به آژانس هاي مسافرتي معتبر مراجعه نماييد و با توجه به اين كه سفارت خانه مالت در كشور ايران وجود ندارد بايستي از طريق سفارت خانه اتريش جهت اخذ ويزاي توريستي مالت خود اقدام كنيد و فرم مربوطه كه در اختيار شما قرار داده مي شود را با حواسي جمع و با دقت تكميل نماييد. بعد از پر كردن فرم و طي كردن تمامي مراحل، كدي براي شما ارسال ميشود كه آن كد را تا روزي كه نوبت وقت سفارت به شما مي رسد به همراه داشته باشيد و مدارك اشاره شده را نيز از قبل به طور كامل و بدون كم و كسري تهيه كنيد تا به موقع ويزاي توريستي مالت خود را اخذ نماييد.

[caption id="attachment_3600" align="aligncenter" width="780"]ويزاي توريستي مالت ويزاي توريستي مالت[/caption]

دلايل رد شدن درخواست اخذ ويزاي توريستي مالت

در برخي موارد اخذ ويزاي توريستي مالت رد مي شود كه اين امر به دلايل خاصي بستگي دارد. براي مثال اگر در گذشته سابقه زندان يا قتل داشته باشيد، در اين صورت اخذ و صدور ويزاي توريستي مالت شما رد خواهد شد. هم چنين فعاليت هاي سياسي و تروريستي نيز از عواملي به شمار مي رود كه در اين صورت نيز درخواست ويزاي توريستي شما را رد مي كند. در ارائه ي مدارك مربوطه بايستي مدارك اصل را تحويل دهيد در غير اين صورت هنگام مواجه شدن با مدركي تقلبي با شما به شدت برخورد خواهند كرد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم و بي واسطه وقت سفارت مالت ، ويزاي مالت ، تور مالت و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.