رواديد نروژ

وبسايت جامع سفر به اروپا

رواديد نروژ

۱ بازديد

رواديد نروژ

رواديد نروژ از پرطرفدارترين رواديدهاي اروپايي مي‌باشد كه امروزه مورد توجه بسياري از گردشگران و عموم مردم واقع شده است. كشور نروژ داراي جاذبه هاي ديدني بسيار زيادي مي‌باشد و همچنين امكانات و تسهيلات بسيار خوبي را براي دانشجويان و تاجران ارائه مي دهد. شما براي اخذ ويزاي نروژ خود بايد مراحلي را طي كنيد و مدارك مورد نياز را به صورت كامل تهيه نماييد. از اولين مراحل دريافت رواديد نروژ مي توان به رزرو وقت سفارت نروژ اشاره كرد.

نروژ

كشور نروژ يكي از زيباترين و ديدني ترين كشورهاي اروپايي مي‌باشد كه در نزديكي قطب شمال واقع شده است. اين كشور زيبا جزو كشورهاي اسكانديناوي مي‌باشد. نروژ با كشورهاي سوئد و فنلاند هم مرز است و سواحل آن به اقيانوس اطلس وصل مي‌باشد. جمعيت اين كشور حدود 5،000،000 نفر است و زبان رسمي اين كشور زبان نروژي مي‌باشد. البته با توجه به اين كه سالانه افراد بسياري كشور نروژ را براي مهاجرت انتخاب مي كنند زبان هاي مختلفي مانند زبان فرانسوي و زبان سامي در اين كشور گويش مي شود. نروژ كشوري است كه سطح امنيت در آن بسيار بالا است و كمترين درصد جنايت و قتل در اين كشور اتفاق مي افتد و به همين دليل است كه جايزه نوبل صلح به اين كشور تعلق گرفته است. كشور نروژ داراي جاذبه هاي تاريخي و طبيعي بسيار زيادي مي‌باشد و اين امر باعث شده است ميليون ها توريست و گردشگر نروژ را در اولويت انتخاب هاي خود قرار دهند. مردمان كشور نروژ افرادي بسيار خونگرم و آرام هستند و شما در سفر به اين كشور اروپايي به هيچ وجه احساس غربت نخواهيد كرد. همچنين به دليل وجود اقوام گوناگون در اين كشور فرهنگ ها و خرده فرهنگ هاي مختلفي در اين كشور مشاهده مي شود. جهت رزرو تور نروژ و تور اروپا ميتوانيد به آژانس هاي مسافرتي معتبر مراجعه نماييد.

[caption id="attachment_3638" align="aligncenter" width="780"]رواديد نروژ رواديد نروژ[/caption]

 

آب و هواي كشور نروژ

نروژ آب و هواي منحصر به فردي دارد به طوري كه نمي توان يك اقليم خاص را براي اين كشور تعريف كرد زيرا در نقاط مختلف اين كشور آب و هواي متفاوتي حاكم مي‌باشد. همچنين نروژ از جمله كشورهاي كوهستاني به شمار مي آيد كه به دليل نزديكي آن به قطب، مناطق شمالي كشور نروژ داراي آب و هواي سردي مي‌باشد؛ و بيشتر مناطق شمالي اين كشور 6 ماه روز و 6 ماه شب است كه اين از شگفت انگيزترين موضوعاتي است كه خود به عنوان يكي از جاذبه هاي ديدني نروژ به شمار مي آيد و اكثر گردشگران به مناطق شمالي كشور نروژ سفر مي كنند تا از نزديك اين رويداد عجيب و بي نظير را لمس كنند، در حالي كه اين امر براي مردم كشور نروژ بسيار عادي مي‌باشد. همچنين در مناطق جنوبي و مركزي نروژ مي توان آب و هواي معتدل و مناسب را ديد. اگر قصد سفر به اين كشور زيباي اروپايي را داريد بهتر است فصول بهار و تابستان اين سفر رويايي را امتحان كنيد. جهت اخذ ويزاي نروژ بايد وقت سفارت نروژ از طريق آژانس هاي مسافرتي معتبر رزرو گردد.

[caption id="attachment_3637" align="aligncenter" width="780"]رواديد نروژ رواديد نروژ[/caption]

 

رواديد نروژ

نروژ كشوري است كه عضو اتحاديه شينگن نمي‌باشد؛ و افرادي كه قصد سفر به اين كشور را دارند بايد رواديد مربوطه را تهيه و اخذ كنند. اين كشور داراي رواديدهاي متنوعي مي‌باشد كه در بخش بعدي به انواع آن اشاره خواهد شد. شما با هر هدفي كه بخواهيد به اين كشور سفر كنيد بايد رواديد آن را قبل از سفرتان تهيه كنيد. امروزه با توجه به افزايش تعداد سفرها به اين كشور درخواست رواديد نروژ نيز افزايش يافته است.

[caption id="attachment_3636" align="aligncenter" width="780"]رواديد نروژ رواديد نروژ[/caption]

 

انواع رواديد نروژ

همانطور كه اشاره كرديم كشور نروژ داراي رواديد بسيار متنوعي است كه از جمله اين رواديدها مي توان به رواديد توريستي، رواديد تجاري، رواديد نمايشگاهي و رواديد تحصيلي اشاره كرد؛ كه رواديد تحصيلي و توريستي از جمله پرطرفدارترين و پرتقاضاترين رواديد اين كشور مي‌باشد. امروزه دانشجويان بسياري از سراسر جهان براي ادامه تحصيل در دانشگاه هاي نروژ درخواست اخذ رواديد مربوطه را مي كنند. مدت اعتبار رواديد نروژ با توجه به نوع رواديد متفاوت خواهد بود براي مثال مي توان گفت رواديد تجاري و تحصيلي نروژ مدت اعتبار بسياري نسبت به ديگر رواديدهاي نروژ دارا است.

[caption id="attachment_3635" align="aligncenter" width="780"]رواديد نروژ رواديد نروژ[/caption]

 

اخذ رواديد نروژ

براي اخذ رواديد نروژ بايستي يك سري مراحل ضروري و قانوني را طي نماييد؛ كه در وهله اول براي اخذ رواديد نروژ بايد وقت سفارت نروژ گرفته شود كه در ادامه به اين موضوع به طور مفصل پرداخته ايم. مي توان با ارائه دعوتنامه از طريق يكي از آشنايان و يا شهروندان كشور نروژ كه براي شما ارسال مي شود ويزاي نروژ را به راحتي و آساني اخذ كرد؛ اما اين موضوع به اين معنا نيست كه صد در صد ويزاي نروژ شما صادر خواهد شد زيرا ارائه دعوتنامه فقط روند صدور ويزاي مربوطه را سريع تر خواهد كرد. براي اين كه رواديد نروژ شما بدون مشكل به زودي و در مدت زمان كمي صادر شود بايستي تمامي مدارك ارائه شده در اين زمينه تكميل باشد و هيچ گونه موارد غير قانوني در بين مدارك شما مشاهده نشود؛ زيرا در صورت ارائه مدارك ناقص و تقلبي نه تنها اين كه صدور رواديد نروژ شما به تاخير خواهد افتاد بلكه به صورت جدي با شما برخورد خواهد شد.

[caption id="attachment_3634" align="aligncenter" width="780"]رواديد نروژ رواديد نروژ[/caption]

 

مدارك لازم جهت اخذ رواديد نروژ

مدارك مربوطه براي اخذ رواديد نروژ با توجه به نوع آن متفاوت مي‌باشد. از يك سري مدارك مشترك و ضروري در تمامي ويزاهاي نروژ مي توان به موارد زير اشاره كرد:

1- اصل پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه

2- فرم درخواست ويزاي نروژ

3- اصل و كپي كارت ملي و شناسنامه و ترجمه هر دوي آنها

4- دو قطعه عكس رنگي 6 در 4 با پس زمينه سفيد بدون روتوش

5- در صورتي كه ويزاي كشور معتبر ديگري دريافت كرده ايد كپي از آن و مهرهاي ورود و خروج

6- ده دوره اخير گردش حساب بانكي

7- گواهي بازنشستگي براي افراد بازنشسته

8- گواهي اشتغال

9- بيمه مسافرتي

10- رزرو هتل و بليط هواپيما

11- دعوتنامه

تمامي اين مدارك ذكر شده بايستي به طور كامل و بدون كم و كسري قبل از زمان حضور در سفارت خانه تهيه و آماده شود. همچنين شما مي توانيد با مراجعه به آژانس هاي مسافرتي معتبر مدارك دقيق هر رواديد را ملاحظه بفرماييد و در صورت داشتن هرگونه سوال مي توانيد با مسئولين آژانس مسافرتي تماس حاصل فرماييد.

بهترين زمان اخذ رواديد نروژ

با توجه به اين امر كه امروزه متقاضيان اخذ ويزاي نروژ افزايش يافته است به شما توصيه مي كنيم براي دريافت رواديد نروژ خود چند هفته و يا چند ماه قبل از زمان سفرتان اقدام نماييد تا در زمان مناسب بتوانيد رواديد نروژ خود را دريافت كنيد و به سفرتان بپردازيد. در صورتي كه براي دريافت ويزاي خود به موقع اقدام نكنيد نمي توانيد در تاريخ درج شده بر روي بليط هواپيما، سفر خود را شروع كنيد زيرا بدون داشتن رواديد نروژ اجازه پرواز و ورود به كشور به شما داده نخواهد شد. پرترافيك ترين زماني كه اخذ و صدور ويزاي نروژ صورت مي گيرد فصل هاي بهار و تابستان مي‌باشد زيرا در اين فصول به دليل وجود تعطيلات، بسياري از افراد علاقه مند سفر به اين كشور رويايي و بازديد از جاذبه هاي آن مي باشند.

[caption id="attachment_3633" align="aligncenter" width="780"]رواديد نروژ رواديد نروژ[/caption]

 

گرفتن وقت سفارت براي اخذ رواديد نروژ

همانطور كه اشاره كرديم رزرو وقت سفارت نروژ براي اخذ رواديد نروژ از اولين مراحل است كه براي دريافت ويزاي نروژ خود بايد آن را طي كنيد. شما براي دريافت وقت سفارت مي توانيد آژانس هاي مسافرتي معتبر مراجعه نماييد و فرم مربوطه را از طريق آژانس هاي مربوطه تكميل كنيد و درخواست خود را ثبت نماييد. كه بعد از ثبت درخواست شما در سيستم كدي براي شما پيامك خواهد شد كه شما اين كد را هنگام مراجعه به سفارت خانه براي مصاحبه حضوري بايد به همراه داشته باشيد.

[caption id="attachment_3632" align="aligncenter" width="780"]رواديد نروژ رواديد نروژ[/caption]

 

نكات مهم در اخذ رواديد نروژ

از نكات مهمي كه در اخذ رواديد نروژ بايد به آنها توجه داشته باشيد مي توان به موارد زير اشاره كرد:

1- نداشتن سوء سابقه و سوء پيشينه

2- داشتن سن قانوني

3- ارائه تمام مدارك بدون نقص

4- پر كردن دقيق فرم اخذ وقت سفارت نروژ

5- توجه به اعتبار رواديد كه در صورت اتمام آن بايد هرچه سريع تر كشور نروژ را ترك كنيد.

[caption id="attachment_3631" align="aligncenter" width="780"]رواديد نروژ رواديد نروژ[/caption]

 

هزينه مربوط براي اخذ رواديد نروژ

هزينه اخذ رواديد نروژ با توجه به شرايط اقتصادي حاكم بر جامعه همواره در حال تغيير مي‌باشد. شما مي توانيد با مراجعه به آژانس هاي مسافرتي معتبر تمامي مراحل كار خود شامل پركردن فرم وقت سفارت را به اين افراد متخصص بسپاريد. جهت اطلاع از تمامي هزينه هاي قابل پرداخت در راستاي صدور ويزا، با مشاورين در ارتباط باشيد. همچنين بايد هزينه مربوط به ويزاي نروژ را به صورت يورو پرداخت نماييد. اين هزينه در زمينه رسيدگي به امور صدور ويزاي نروژ شما اخذ مي شود؛ و چه شما موفق به دريافت ويزاي خود باشيد يا نه اين هزينه مذكور را بايد پرداخت كنيد. اين مقاله در زمينه رواديد نروژ، مراحل اخذ آن، مدارك و هزينه مربوط به اخذ رواديد نروژ و بهترين زمان اخذ گرفتن وقت سفارت نروژ مي‌باشد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم و بي واسطه در خصوص وقت سفارت نروژ، ويزاي نروژ، تور نروژ ميباشد. ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.