رواديد مجارستان

وبسايت جامع سفر به اروپا

رواديد مجارستان

۱ بازديد

رواديد مجارستان

بسياري از مردم براي دريافت ويزاي كشورهاي مختلف تلاش مي‌كنند. آيا به رواديد مجارستان فكر كرده‌ايد؟ آيا مي دانيد چرا مجارستان در زمره توريستي ترين كشورها قرار دارد؟ به فكر يك سفر درماني و يا تفريحي به مجارستان هستيد؟ ما در اين مقاله همه چيز را در رابطه با مجارستان بررسي كرده، و تمامي راههاي ممكن را براي دريافت رواديد مجارستان توضيح خواهيم داد. جهت آگاهي از شرايط اخذ رواديد مجارستان تا انتهاي مقاله همراه ما باشيد.

[caption id="attachment_3785" align="aligncenter" width="780"]رواديد مجارستان رواديد مجارستان[/caption]

مجارستان

يكي از پيشرفته‌ ترين كشورهاي اروپاي مركزي مجارستان مي‌باشد اين كشور با جمعيتي در حدود 10.000.000 نفر كشوري رو به رشد مي‌باشد. اين كشور در سال‌هاي اخير و پس از جنگ جهاني دوم اقتصاد خود را بهبود بخشيده است و به يكي از مناسب‌ ترين كشورها براي زندگي، تحصيلات و درمان تبديل شده است. مجارستان در زمينه گردشگري حرف‌هاي بسياري براي گفتن دارد و اگر شما يكي از شهرهاي تاريخي اين كشور را براي سپري كردن اوقات فراغت خود انتخاب كرده‌ايد، به هيچ وجه پشيمان نخواهيد شد. جهت رزرو تور اروپا و تور مجارستان به آژانس هاي مسافرتي معتبر مراجعه نماييد.

[caption id="attachment_3786" align="aligncenter" width="780"]رواديد مجارستان رواديد مجارستان[/caption]

نگاهي كلي به دريافت رواديد مجارستان

همانطور كه مي دانيد مجارستان يكي از كشورهايي است كه در سال‌هاي اخير به معاهده‌ شنگن پيوسته است و اگر شما قصد دريافت اقامت و يا سفر به مجارستان را داريد مي‌توانيد از ويزاي شنگن استفاده كنيد. براي دريافت رواديد مجارستان ابتدا بايد به صورت حصوري به آژانس هاي مسافرتي معتبر مراجعه نماييد و اقدام به رزرو وقت سفارت مجارستان نماييد، سپس در روز مصاحبه به سفارت برويد و اگر موفق به گذراندن تمامي اين مراحل شديد مي‌توانيد ويزاي مجارستان را دريافت كنيد. دقت داشته باشيد كه ارائه مدارك به صورت كامل و شركت در مصاحبه تضميني براي دريافت ويزاي شما نمي‌باشد و ممكن است سفارت براي شما ويزا صادر نكند.

[caption id="attachment_3787" align="aligncenter" width="780"]رواديد مجارستان رواديد مجارستان[/caption]

سفارت مجارستان

براي دريافت رواديد مجارستان ابتدا بايد اقدام به رزرو وقت سفارت مجارستان از طريق آژانس هاي مسافرتي معتبر نماييد، اگر در تهران زندگي نمي‌كنيد در زمان تعيين وقت مصاحبه حتماً اين نكته را به مسئولين سفارت يادآوري كنيد تا با شما همكاري‌ هاي لازم را داشته باشند، چراكه اگر در موعد مقرر شده در سفارت حضور پيدا نكنيد وقت شما باطل خواهد شد. نشاني سفارت مجارستان در تهران خيابان دروس- ميدان ‏هدايت- كوچه شادلو- ‏پلاك ۱۰‏ مي‌باشد.

[caption id="attachment_3788" align="aligncenter" width="780"]رواديد مجارستان رواديد مجارستان[/caption]

مصاحبه براي دريافت رواديد مجارستان

در مراحل دريافت رواديد مجارستان مصاحبه از اهميت بسياري برخوردار است چرا كه اگر شما در مصاحبه نتوانيد نظر مسئولين سفارت را جلب كنيد به هيچ عنوان ويزاي مجارستان براي شما صادر نخواهد شد. در مصاحبه سفارت شما بايد قادر باشيد كه به زبان انگليسي و يا مجاري صحبت كنيد. از شما سؤالات متنوع و بسياري پرسيده خواهد شد كه رايج‌ ترين اين سؤال‌ها در رابطه با هدف شما از سفر و دريافت اقامت مجارستان مي‌باشد؛ در پاسخ به اين سؤال شما بايد بتوانيد اهداف خود را با وضوح كامل شرح دهيد. يكي ديگر از مباحث مهم در مصاحبه سفارت مجارستان اثبات تمكن مالي شماست. شما بايد بتوانيد به سفارت مجارستان اين اطمينان را بدهيد كه در مدت زمان اقامت خود هزينه‌هايتان را پرداخت كنيد.

مدارك لازم براي دريافت رواديد مجارستان شنگن

براي آنكه درخواست شما سريع‌تر مورد بررسي قرار گيرد كامل بودن مدارك شما از اهميت بسياري برخوردار است. مدارك مورد نياز شما براي دريافت رواديد مجارستان عبارتند از:

  • كارت ملي و شناسنامه به همراه كپي آنها
  • اصل و كپي پاسپورت شما با بيش از 3 ماه تاريخ
  • فرم درخواست ويزا كه آن را تكميل كرده‌ايد
  • 3 قطعه عكس 6 در 4 بدون روتوش و واضح
  • نامه‌اي كه تمكن مالي شما را در 6 ماه گذشته اثبات كند
  • گواهي اشتغال به كار و يا تحصيل
  • بيمه مسافرتي
  • تاييديه رزرو بليط و هتل در مجارستان
  • سند مالكيت و پروانه‌هاي مرتبط با كسب و كار
  • ويزاي شنگن و كپي آن به همراه مهرهاي ورود و خروج

دقت داشته باشيد كه برخي از اين مدارك براي دريافت ويزاي مجارستان بايد به زبان انگليسي و يا مجاري باشند.

هزينه دريافت رواديد مجارستان

براي آنكه بتوانيد رواديد مجارستان را دريافت كنيد بايد هزينه‌اي را به سفارت كشور مجارستان بپردازيد. البته هزينه‌اي نيز براي كپي مدارك و ترجمه رسمي نيز پرداخت خواهيد كرد. دقت داشته باشيد كه در اين محاسبات از هزينه هتل و بليط هواپيما صرف نظر شده است چرا كه اين دو مورد با قيمت ارز ارتباط مستقيم دارند و به صورت نوساني تغيير مي‌كنند. لازم است توجه داشته باشيد كه هزينه هتل و هواپيما بخش اعظم خرج‌ هاي سفر شما را تشكيل مي‌دهند. اين هزينه براي رواديد مجارستان  به طور تقريبي به صورت زير خواهد بود:

  1. ۱۰۰۰ تومان بابت شناسه
  2. 3.750 تومان به حساب شهرداري
  3. 75.000 تومان براي صدور گذرنامه
  4. هزينه 29.300 تومان بابت خدمات دفاتر پليس +۱۰ و هزينه پست
  5. هزينه عكاسي
[caption id="attachment_3475" align="aligncenter" width="780"]رواديد مجارستان رواديد مجارستان[/caption]

ويزاي شنگن

كشورهاي اروپايي اكثراً عضو معاهده‌ شنگن مي‌باشند؛ اين معاهده براي تسهيل سفر ميان كشورهاي اروپايي امضا شده است. به موجب اين معاهده اگر شما يكي از 5 نوع ويزاي شنگن را داشته باشيد مي‌توانيد به ساير كشورهاي عضو اين معاهده به آساني سفر كنيد. ويزاي شنگن انواع مختلفي دارد و شما مي‌توانيد با توجه به نيازتان يكي از انواع پنجگانه آن را دريافت كنيد. ويزاي شنگن نياز به مدارك به خصوصي دارد كه در بالا به آن‌ها اشاره شده است. براي آنكه بتوانيد رواديد شنگن را دريافت كنيد مدارك شما بايد كامل باشد و به زبان انگليسي يا مجاري ترجمه شده باشد. در انواع رواديد مجارستان شما مي‌توانيد به مدت‌هاي متفاوتي در اين كشور اقامت كنيد، در هر يك از انواع رواديد شنگن شما اختيارات به خصوصي داريد، براي مثال در رواديد شنگن نوع a شما اجازه‌ي خروج از فرودگاه را نخواهيد داشت و با دريافت اين نوع از رواديد مجارستان تنها مي‌توانيد به صورت ترانزيت سفر كنيد.

انواع رواديد مجارستان

انواع ويزاي صادر شده براي مجارستان به چهار دسته تقسيم مي‌شوند.

• رواديد مجارستان تك ورودي: شما با دريافت اين نوع از رواديد فقط براي يك بار امكان سفر به كشور مجارستان را خواهيد داشت.

• رواديد دوگانه: با دريافت اين نوع از رواديد مجارستان براي 2 بار مي‌توانيد به اين كشور سفر كنيد.

• رواديد چندگانه: با دريافت اين نوع از ويزاي مجارستان شما اين امكان را خواهيد داشت كه براي چند مرتبه به اين كشور زيبا سفر كنيد. اين رواديد مجارستان براي مدت 5 سال اعتبار خواهد داشت.

• رواديد مجارستان براي حمل و نقل: اين نوع از رواديد مجارستان معمولاً براي تجار و بازرگانان كه قصد سفر به اين كشور را دارند صادر مي‌شود. با اين رواديد شما فقط اجازه حضور در منطقه مرزي فرودگاه مجارستان را خواهيد داشت.

[caption id="attachment_3790" align="aligncenter" width="780"]رواديد مجارستان رواديد مجارستان[/caption]

تحصيل در مجارستان با رواديد مجارستان

مجارستان يكي از كشورهايي است كه به دليل سطح علمي بالا، دانشجويان بسياري را به صورت ساليانه مي‌پذيرد. دانشگاه‌هاي پزشكي و مهندسي مجارستان بهترين دانشگاه‌هاي اروپايي هستند. زبان اين دانشگاه‌ها اغلب مجاري و انگليسي است، برخي از دانشگاه به زبان‌هاي آلماني و فرانسوي نيز تدريس مي‌كنند. با توجه به آنكه تمامي مصاحبه‌ ها در سفارت به صورت انگليسي انجام مي‌شوند متقاضي بايد از سطح زبان مناسبي برخوردار باشد. ويزاي دانشجويي در زمره ويزاهاي شنگن و دسته d شنگن قرار مي‌گيرد و به مدت 1 سال به شما اجازه اقامت در اين كشور را مي‌دهد. شما بايد 2 ماه پيش از پايان ويزاي تحصيلي خود به سفارت مراجعه كرده و نسبت به تمديد ويزاي خود اقدام كنند. در ادامه برخي از دانشگاه‌هايي را كه مورد تائيد وزارت علوم هستند را به شما معرفي خواهيم كرد و شما با دريافت رواديد مجارستان مي‌توانيد به تحصيل در هر يك از اين دانشگاه‌ها بپردازيد:

دانشگاه فني و مهندسي بوداپست، دانشگاه علوم پزشكي پچ، دانشگاه علوم پزشكي سملوايز، دانشگاه فني و مهندسي ميشكولس، دانشگاه علوم كشاورزي گودولو و دانشگاه علوم پزشكي دبرسن.

[caption id="attachment_3493" align="aligncenter" width="780"]رواديد مجارستان رواديد مجارستان[/caption]

ويزاي گردشگري مجارستان

مجارستان يكي از توريستي ترين كشورها مي‌باشد و هر ساله هزاران توريست از اين كشور كهن و پر از جاذبه ديدن مي‌كنند به همين دليل رواديد مجارستان يكي از پرمتقاضي ترين انواع رواديد است. در بالا هم گفته شد كه مجارستان يكي از كشورهايي است كه عضو معاهده‌ شنگن است و شما مي‌توانيد با دريافت ويزاي شنگن از اين كشور بازديد كنيد. اگر ويزاي شنگن را براي سفر به ديگر كشورهاي عضو اين معاهده دريافت كرده‌ايد نيز مشكلي براي شما پيش نخواهد آمد و در فرودگاه مجارستان با پاسخگويي به چند سوال ساده مي‌توانيد وارد كشور شويد. در انتها توجه داشته باشيد كه رواديد مجارستان در انواع مختلفي صادر مي‌شود و شما براي سفر به مجارستان تنها كافي است به نياز خود و هزينه‌اي كه مي‌توانيد پرداخت كنيد توجه داشته باشيد.

آژانس سفري ديگرمجري مستقيم و بي واسطه وقت سفارت مجارستان، ويزاي مجارستان، تور مجارستان و تور اروپا 88851080-021

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.