هتل هاي استوني

وبسايت جامع سفر به اروپا

هتل هاي استوني

۱ بازديد

هتل هاي استوني

هتل هاي استوني هر كدام از امكانات و خدماتي ويژه برخوردار هستند. اغلب اين هتل ها امكان دسترسي رايگان به اينترنت بي سيم را براي اقامت كنندگان خود فراهم كرده اند. در اين متن به معرفي 10 هتل از اقامتگاه هاي شهر تالين در كشور استوني خواهيم پرداخت.

پارك تالين استوني از هتل هاي كشور استوني

اگر قصد سفر به كشور استوني را داريد مي بايست قبل از آن به رزرو هتل مناسب در شهر مقصد خود در كشور مذكور بپردازيد. تالين پايتخت كشور استوني هر ساله ميزبان توريست و مسافران داخلي و خارجي است و با توجه به اين موضوع اغلب هتل هاي درجه يك استوني در اين شهر تاسيس شده اند. اگر بخواهيم يكي از مناسب ترين هتل هاي كشور استوني را برايتان معرفي كنيم مي توانيم به هتل پارك تالين اشاره نماييم. اين هتل به دليل قرار گرفتن در مركزي ترين نقطه تالين از جمله محبوب ترين اقامتگاه هاي اين شهر و كشور استوني شناخته مي شود. هتل پارك تالين جزء هتل هاي درجه 3 شناخته مي گردد. اگر تمايل داريد از امكانات و خدمات هتل مورد نظر استفاده كنيد مي توانيد با پرداخت هزينه اي مناسب به رزرو پارك تالين از هتل هاي استوني اقدام نماييد. مسافرين جهت رزرو تور استوني و تور اروپا به آژانس هاي مسافرتي معتبر مرجعه مينمايند.

[caption id="attachment_4115" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي استوني هتل هاي استوني[/caption]

پريتي اسپا از هتل هاي كشور استوني

در كنار پارك تالين مي توان از هتل پريتي اسپا به عنوان يكي از هتل هاي كشور استوني نام برد. جالب است بدانيد كه در اطراف اين هتل ايستگاه اتوبوس وجود دارد كه امكان گردش در شهر و مراكز مختلف را براي اقامت كنندگان راحت تر كرده است. ساحل شني اطراف اين هتل از مزيت هاي اقامت در آن شناخته مي شود. ميهمانان اين هتل مي توانند با دوستان خود در اين ساحل قدم بزنند و لحظات به يادماندني را خلق نمايند. يك رستوران با بهترين غذاها در طبقه پنجم هتل پريتي اسپا بنا شده است كه اقامت كنندگان اين هتل مي توانند به سفارش غذاهاي محلي و ملل بپردازند. خليج فنلاند را مي توان در چشم انداز رستوران پريتي اسپا از هتل هاي استوني به نظاره نشست. اين هتل را مي توان از كم هزينه ترين هتل هاي استوني معرفي كرد.

[caption id="attachment_4116" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي استوني هتل هاي استوني[/caption]

گونسوري ۳ سيتي سنتر از هتل هاي كشور استوني

در پايتخت كشورهاي توريستي هتل هاي متنوعي تاسيس مي شود تا افراد بتوانند بر اساس شرايط خود در آنها اقامت كنند. در تالين پايتخت استوني نيز هتل هاي گوناگوني وجود دارد كه يكي از بهترين آنها گونسوري 3 ستي سنتر مي باشد. هتل مذكور يكي از مناسب ترين هتل هاي كشور استوني محسوب مي شود. تا قلب شهر از اين هتل تنها 300 متر فاصله وجود دارد و كساني كه قصد دارند به فرودگاه تالين مراجعه كنند بايد مسير 5 كيلومتري را طي كنند. اگر تمايل داريد در نزديكترين مكان به ساحل اين شهر اقامت كنيد ما به شما هتل گونسوري 3 سيتي سنتر را پيشنهاد مي كنيم. براي خوردن وعده هاي غذايي و نوشيدني هاي مختلف مي توانيد به رستوران و كافي شاپ هاي متعدد اطراف اين هتل مراجعه كنيد. جهت رزرو هتل هاي استوني و تور استوني با آژانس هاي مسافرتي معتبر در ارتباط باشيد.

[caption id="attachment_4117" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي استوني هتل هاي استوني[/caption]

تالين اسپورت از هتل هاي كشور استوني

طبيعت بكر اطراف هتل تالين اسپورت يكي از هتل هاي استوني باعث شده است كه بسياري اين اقامتگاه را براي استراحت خود و خانواده انتخاب و رزرو نمايند. دليل محبوبيت هتل مورد نظر وجود مراكز مختلف تفريحي و خريد در اطراف آن است. تنها 15 دقيقه تا راه آهن اين هتل فاصله وجود دارد كه اين موضوع از مزيت هاي اقامت در هتل تالين اسپرت شناخته مي شود. در طراحي اتاق هاي هتل مذكور اغلب از رنگ آميزي شاد و مهيج استفاده شده است و اين يك ويژگي بارز براي اقامت در تالين اسپورت از هتل هاي كشور استوني محسوب مي گردد. آشپزخانه كامل و مجهزي نيز در اين هتل وجود دارد كه امكان آشپزي را براي شما فراهم مي كند. در بوفه تالين اسپورت مي توانيد يك صبحانه بي نظير را نوش جان كنيد.

[caption id="attachment_4118" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي استوني هتل هاي استوني[/caption]

مارگانس از هتل هاي كشور استوني

از مناسب ترين و با كيفيت ترين هتل هاي استوني مي توان به هتل مارگانس اشاره كرد. اين هتل نيز به مانند ديگر هتل هايي كه در بخش هاي قبلي به آنها اشاره شد داراي امكانات و خدمات مناسبي مي باشد. جالب است بدانيد كه هتل مارگانس به بندر تالين بسيار نزديك است كه مي توانيد با چند دقيقه پياده روي خود را به اين بندر برسانيد و از مكان هاي طبيعي اطراف آن لذت ببريد. رستوران هاي بسياري در اطراف اين هتل وجود دارند و دليل آن موقعيت مكاني هتل مارگانس است كه در قلب شهر تالين جاي گرفته است. امكان آشپزي در فضاي باز از جمله امكاناتي است كه مي توانيد با اقامت در اين هتل از لذت آشپزي كردن نيز برخوردار شويد. استفاده كردن از سونا و استخر در اين هتل براي اقامت كنندگان رايگان است. در كنار اين خدمات افراد مي توانند از اينترنت رايگان هتل مارگانس نيز بهره مند شوند. مسافرين همه ساله از طريق رزرو تور اروپا و تور استوني به اين كشور زيبا سفر مينمايند.

[caption id="attachment_4119" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي استوني هتل هاي استوني[/caption]

روككا المار از هتل هاي كشور استوني

اقامت در محيطي آرام و خلوت براي بسياري در زمان رزرو هتل هاي استوني يك اولويت محسوب مي شود. يكي از هتل هاي اين كشور كه داراي شرايط ذكر شده است روككا المار نام دارد. جالب است بدانيد كه در اطراف اين هتل پر طرفدار پارك و دريا نيز وجود دارد كه امكان يك تفريح خانوادگي لذت بخش را براي اقامت كنندگان فراهم شده است. امكانات دوچرخه سواري در ساحل درياي اطراف هتل روككا المار نيز براي اقامت كنندگان اين هتل به خوبي فراهم شده است. در تمامي 36 اتاق اين هتل شما مي توانيد از امكانات و خدماتي مانند تلويزيون, اينترنت بي سيم و چند مورد ديگر برخوردار شويد. اقامت در هتل روككا المار از هتل هاي كشور استوني را به شما عزيزان پيشنهاد مي كنيم.

[caption id="attachment_4120" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي استوني هتل هاي استوني[/caption]

ماي سيتي از ديگر هتل هاي كشور استوني

هتل هاي استوني را قبل از سفر مورد بررسي قرار دهيد و سپس اقدام به رزرو از طريق آژانس هاي مسافرتي معتبر نماييد. در اين بين شايد با نام هتل ماي سيتي مواجه شويد. اين هتل را مي توان يكي از اقامتگاه هاي مناسب در قلب شهر تالين معرفي كرد. تالار تالين را مي توانيد در اطراف اين هتل مشاهده كنيد. تنها 250 متر با اين تالار از هتل ماي سيتي فاصله داريد. حمام فنلاندي و پاركينگ اختصاصي به همراه ديگر امكانات از جمله ويژگي هاي اين هتل شناخته مي شوند. وجود رستوران در اين هتل به عنوان يك مزيت شناخته مي شود چرا كه افراد مي توانند غذاهاي مختلف به همراه نوشيدني هاي دلچسب را در آن سفارش دهند و نوش جان كنند. پذيرش 24 ساعته از ديگر ويژگي هاي هتل ماي سيتي شناخته مي شود.

اولميسن استوني از هتل هاي كشور استوني

منظره زيباي درياچه اولميسن چشم انداز يكي از هتل هاي كشور استوني است كه تنها با شهر تالين پايتخت اين كشور 7 دقيقه فاصله دارد. اولميسن استوني نام اين هتل دنج و آرام است كه ميزان رزرو كنندگان آن نيز قابل توجه است. مركز خريد بزرگي نيز هم نام با اين هتل در حاشيه آن جاي گرفته است كه مي تواند يك فرصت مناسب براي يك خريد ايده آل مسافران شناخته شود. اتاق هاي هتل اولميسن از رنگ آميزي گرمي برخوردار هستند كه اين موضوع به فضاي اين اتاق ها گرما و صميميت خاصي مي بخشد. وجود حمام اختصاصي به همراه سشوار و اينترنت رايگان از خدمات اتاق هاي اين هتل محسوب مي شوند. اقامت در اين هتل را كه يكي از هتل هاي استوني است به مسافران عزيز پيشنهاد مي كنيم.

[caption id="attachment_4121" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي استوني هتل هاي استوني[/caption]

سنت باربارا تالين از هتل هاي كشور استوني

يكي ديگر از هتل هاي استوني هتل سنت باربارا تالين مي باشد. با 5 دقيقه پياده روي مي توانيد خود را به بندر تالين كه تنها يك مايل با اين هتل فاصله دارد برسانيد. پنجره هاي بزرگ و سقف بلند از ويژگي هاي اتاق هاي هتل سنت باربارا شناخته مي شوند. اگر علاقه مند به غذاهاي سنتي آلماني هستيد مي توانيد در رستوران اين هتل از لذت خوردن آنها بهره مند شويد. اين هتل داراي سيستم گرمايش از كف مي باشد كه امكان اقامت در اتاق هاي آن را فراهم نموده است. سشوار و وان نيز در حمام هاي اختصاصي هتل سنت باربارا در نظر گرفته شده اند. با اقامت چند روزه در اين هتل مي توانيد از تمامي خدمات و امكانات بهره مند شويد.

دزينجل از هتل هاي كشور استوني

هتل هاي استوني بر اساس امكانات و خدماتي كه در اختيار مسافران قرار مي دهند درجه بندي مي شوند. هتل هاي مختلفي با قيمت هاي متغير در اين كشور و مخصوصا شهر تالين وجود دارند كه هر كدام از هزينه مشخصي برخوردار هستند. در كنار 9 هتلي كه در بخش هاي قبلي به آنها اشاره كرديم مي توان به هتل دزينجل به عنوان يكي از مناسب ترين هتل هاي كشور استوني اشاره كرد. اين هتل با شهر تالين تنها 15 دقيقه فاصله دارد. درياچه اولميست تا اين هتل فاصله 2 كيلومتري دارد كه مي توانيد به همراه خانواده خود را به آن جا برسانيد. رنگ آميزي گرم و روشن از ويژگي هاي اتاق هاي اين هتل مي باشد. رستوران و بوفه نيز در اين هتل وجود دارند كه به سرويس دهي ميهمانان مي پردازند.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص بليط استوني، وقت سفارت استوني، ويزاي استوني، تور استوني و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.