هتل هاي لتوني

وبسايت جامع سفر به اروپا

هتل هاي لتوني

۱ بازديد

هتل هاي لتوني

انتخاب هتل و محل اقامت، از مهمترين اركان سفر مي باشد. اگر قصد سفر به كشور لتوني را داريد و شناختي نسبت به اين كشور نداريد، بهتر است قبل از سفر، جست و جويي در رابطه با هتل هاي لتوني و كيفيت و خدمات آن ها داشته باشيد تا با انتخاب بهترين هتل هاي لتوني، بدون دغدغه و با خيالي آسوده سفر كنيد. اين مقاله شما را با هتل هاي لتوني بيش تر آشنا مي كند. جهت رزرو تور لتوني و تور اروپا با آژانس هاي مسافرتي معتبر در ارتباط باشيد.

هتل گاردن پالاس، يكي از بهترين هتل هاي لتوني

هتل گاردن پالاس، به سبب ويژگي هاي منحصر به فرد خود يكي از بهترين هتل هاي لتوني محسوب مي شود. اين هتل مجلل در شهر توريستي ريگا قرار دارد. موقعيت جغرافيايي اين هتل، به نحوي است كه شما به راحتي به مراكز خريد نيز دسترسي خواهيد داشت. فاصله اين هتل تا فرودگاه نيز بسيار كم مي باشد. هتل گاردن پالاس، جزو هتل هاي چهار ستاره مي باشد كه خدمات ويژه اي را به مهمانان خود ارائه مي كند. اين هتل، سرآشپز هاي ماهر را در پخت غذا هاي خود به كار مي گيرد تا غذايي با كيفيت، در اختيار مشتريان و مراجعه كنندگان خود قرار دهد. با اقامت در اين هتل، هيچ گونه نگراني بابت غذا نيز نخواهيد داشت. امكانات رفاهي كه همواره مورد توجه هتل داران در سراسر دنيا مي باشد، در اين هتل در بالا ترين  سطح مي باشد. اين هتل به واسطه ي خدمات رفاهي متنوع، توانسته است در گروه بهترين هتل هاي لتوني قرار بگيرد. از جمله امكانات اين هتل مي توان به بالكن اختصاصي، امكان اجاره ي دوچرخه، اينترنت رايگان در اتاق‌ها، خدمات اتو شويي و خشك شويي و خدمات كرايه اتومبيل اشاره كرد كه مطئناً هر يك از اين خدمات، براي هر مسافري ارزشمند خواهد بود. از ديگر خدمات اين هتل بايد به تسلط پرسنل آن به زبان هاي انگليسي، روسي و لتونيايي اشاره كرد كه خدمت رساني و برقراري ارتباط با مراجعه كنندگان را سهولت مي بخشد.

[caption id="attachment_4203" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي لتوني هتل هاي لتوني[/caption]

هتل Tallink، در صدر بهترين هتل هاي لتوني

در سفر به لتوني كافي است اين آدرس «24Elizabetes, Riga LV-1050, Latvia» را در دست داشته باشيد تا شما را به هتل پنج ستاره ي Tallink راهنمايي كنند. اين هتل كه جزو پر طرفدارترين هتل هاي لتوني مي باشد در مركز شهر ريگا و در نزديكي بازار برگ، واقع شده است. مجسمه ي آزادي و كليساي سنت جان نيز در حوالي اين هتل قرار دارند. امكانات خاص اين هتل، از جمله باشگاه ورزشي، سونا و وان آب گرم به عنوان نقطه ي قوتي در اين هتل به چشم مي خورد. علاوه بر امكانات رفاهي، امكانات تجاري اين هتل مانند اتاق جلسات، ماشين ليموزين و ماشين شهري نيز به بهترين نحو ارائه مي شوند. كيفيت مطلوب غذا هاي سرو شده در اين هتل، همواره سبب جلب رضايت مشتريان شده است. وعده ي صبحانه در اين هتل، هزينه اي ندارد و به صورت رايگان مي باشد. مهمانان نيز با پرداخت هزينه، مي توانند از پاركينگ هتل استفاده نمايند. تميزي اين هتل نيز متناسب با برترين هتل هاي كشور لتوني است.

هتل ايبيس ريگا سنتر در گروه برترين هتل هاي لتوني

يكي ديگر از محبوب ترين هتل هاي لتوني كه توصيه مي شود در سفر به اين كشور، در ليست انتخاب هاي خود براي محل اقامت قرار دهيد، هتل ايبيس ريگا سنتر مي باشد. اين هتل سه ستاره نيز با ارائه ي انواع خدمات به مراجعه كنندگان خود، هم سبب افزايش محبوبيت خود و هم سبب جلب رضايت مشتريان مي شود. كسب عنوان برترين هتل هاي لتوني توسط اين هتل، نيز بي دليل نمي باشد. استفاده از كاركناني مجرب و مسلط به چندين زبان، در اين هتل سبب شده است كه مسافران با زبان هاي مختلف، به راحتي با آن ها ارتباط برقرار نمايند. در اين هتل خدمات نگهداري كودك نيز انجام مي شود و در صورتي كه با خانواده به سفر مي رويد مي توانيد كودك خود را با خيال آسوده به آن ها بسپاريد و به خريد و يا امور كاري خود بپردازيد. امكان ورود حيوانات خانگي نيز در اين هتل وجود دارد. فاصله كم تر از شش كيلومتري اين هتل با فرودگاه نيز بر محاسن آن مي افزايد و مهر تأييدي بر انتخاب آن به عنوان يكي از بهترين هتل هاي لتوني مي شود.

[caption id="attachment_4204" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي لتوني هتل هاي لتوني[/caption]

هتل گالري از ديگر هتل هاي لتوني

هتل گالري ريگا كه در مركزيت شهر ريگا واقع شده است، نيز از جمله هتل هاي لتوني است كه مي تواند به عنوان محل اقامت مناسب در سفر به اين كشور انتخاب شود. اقامت در اين هتل پنج ستاره، به شما امكان بازديد از موزه ي هنر لتوني را نيز مي دهد، زيرا اين هتل در فاصله ي بسيار كمي با موزه ي هنر قرار دارد. اين هتل از امكاناتي چون باشگاه ورزشي، استخر، سونا، اينترنت رايگان و مركز تجاري برخوردار است و به صورت 24 ساعته فعال مي باشد. اين هتل به شما كمك مي كند تا بليط و تورهاي گوناگون را به راحتي تهيه كنيد. ارائه ي چنين امكاناتي، اين هتل را برازنده قرار گرفتن در ليست بهترين هتل هاي لتوني مي سازد.

[caption id="attachment_4205" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي لتوني هتل هاي لتوني[/caption]

هتل Dome & SPA از ديگر هتل هاي لتوني با پنج ستاره

هتل پنج ستاره ي Dome & SPA نيز با برخورداري از امكانات رفاهي و تجاري مختلف، نام خود را در فهرست برترين هتل هاي لتوني، ثبت كرده است. اين هتل، تمامي معيار هاي لازم كه سبب تفكيك هتل هاي لتوني و درجه بندي آن ها مي شود، دارا است. خدماتي از جمله، اتاق جلسات، ماشين ليموزين، اينترنت پرسرعت، صبحانه ي رايگان، كاركنان چند زبانه، مغازه هاي خريد هديه، خشك شويي، پاركينگ، باجه هاي روزنامه فروشي در اين هتل ارائه مي شود. در واقع هر آن چه كه مسافران در سفر به آن نيازمند هستند توسط اين هتل، مهيا مي شود. مسافرين همه ساله از طريق رزرو تور لتوني و يا تور اروپا به اين كشور توريستي سفر مينمايند.

هتل Radisson Blu Elizabete

اين هتل، هتلي چهار ستاره در قلب ريگا و در چند قدمي مجسمه آزادي مي باشد. همين توصيف براي هتل Radisson Blu Elizabete كفايت مي كند تا بتوان آن را يكي از بهترين هتل هاي لتوني دانست. اين هتل نيز ارائه كننده انواع خدمات رفاهي و تجاري مي باشد. در صورتي كه نياز به كامپيوتر داشته باشيد، مي توانيد از هتل كرايه كنيد. آدرس اين هتل Elizabetes Street 73, Riga LV-1050, Latvia است.

[caption id="attachment_4206" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي لتوني هتل هاي لتوني[/caption]

هتل روما ريگا لتوني

در ليست انتخابي خود براي بهترين هتل هاي لتوني، هتل روما در شهر ريگا را نيز قرار دهيد. هتلي چهار ستاره با امكاناتي فراوان كه بي شك با يك بار مراجعه به آن، در صورت سفر مجدد به اين كشور، حتماً دوباره به آنجا خواهيد رفت. هر آن چه كه يك هتل با كيفيت دارد هتل روما نيز دارا مي باشد به همين خاطر است كه توصيه مي كنيم حتما به عنوان يكي از برترين هتل هاي لتوني، آن را به خاطر داشته باشيد. اين هتل نيز امكانات رفاهي متعددي در اختيار مراجعه كنندگان قرار مي دهد. البته اين هتل مجوز ورود حيوانات خانگي به هتل را نمي دهد. بنابراين اگر حيوانات خانگي را با خود به سفر مي بريد به اين نكته دقت داشته باشيد. در اين هتل چهار ستاره و مجلل، سالن كنفرانس و جلسات نيز وجود دارد و در صورتي كه با هدف تجاري يا ملاقات با افراد مهم سفر مي كنيد مي توانيد از سالن جلسات هتل استفاده كنيد.

هتل كانونتا ستا

هتل سه ستاره ي كانونتا ستا واقع در ريگاي لتوني نيز در ليست بهترين هتل هاي اين كشور مي باشد. از جمله امكانات و خدماتي كه اين هتل در اختيار مراجعه كنندگان خود قرار مي دهد: رستوران، اينترنت پر سرعت، بوفه ي صبحانه، شاتل فرودگاهي، امكانات جلسات و مهماني، اتاق غير سيگاري است. در قوانين اين هتل ساعت ورود رأس ساعت 14 و ساعت خروج در ساعت 12 عنوان شده است. اين هتل در 300 متري فرودگاه قرار گرفته است.

هتل آيلند ريگا

يكي ديگر از هتل هاي ريگا كه به عنوان بهترين هتل هاي لتوني به شما معرفي مي شود، هتل آيلند مي باشد. تهويه مطبوع اين هتل، رستوران، امكانات جلسه و استفاده از اينترنت پر سرعت در فهرست خدمات اين هتل ديده مي شود. اين هتل از جمله هتل هاي لتوني است كه به مشتريان خود اجازه ورود حيوانات خانگي را مي دهد. ساعت ورود و خروج اين هتل نيز مانند هتل كانونتا مي باشد.

هتل Neigburs، از ديگر هتل هاي لتوني

هتل Neigburs كه يك هتل چهار ستاره در ريگا مي باشد نيز از جمله هتل هاي لتوني به شمار مي رود كه مراجعه كنندگان بسياري دارد. اين هتل كه در مجاورت گنبد كليساي جامع واقع شده است تركيب جالبي از ميراث تاريخي و طراحي معاصر است و برخي از اتاق هاي اين هتل، داراي پنجره اي به سمت گنبد كليساي جامع هستند. كليه ي سوئيت هاي اين هتل داراي آشپزخانه مجزا مي باشند. البته خدمات غذا خوري در يك فضاي جذاب ارائه مي گردد. در اين رستوران، صبحانه، به صورت رايگان سرو مي شود و داراي تنوع غذايي بالايي است. در نهايت مي توان گفت كه امكانات رفاهي و تجاري آن، سبب محبوبيت آن در بين هتل هاي لتوني شده است.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص وقت سفارت لتوني، ويزاي لتوني، تور لتوني و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.