تور سانتوريني

وبسايت جامع سفر به اروپا

تور سانتوريني

۶ بازديد

تور سانتوريني

تور سانتوريني يكي از پرطرفدارترين تورها در سرتاسر دنيا مي باشد، اگر شما نيز جزء افرادي هستيد كه علاقه به سفر به نقاط مختلف دنيا را داريد بهتر است تور سانتوريني را تجربه كنيد. در اين تور مي توانيد از جزيره بسيار زيباي سانتوريني ديدن كرده و از جاذبه هاي گردشگري سانتوريني بازديد كنيد. جهت رزرو تور يونان و يا تور اروپا به آژانس هاي مسافرتي معتبر مراجعه نماييد.

تاريخچه جزيره سانتوريني

آشنايي با تاريخچه كشور يونان مي تواند براي انتخاب اين جزيره به عنوان مقصد سفر براي شما جالب باشد. نام محلي جزيره سانتوريني سنتي ترا مي باشد. اين جزيره در حدود 3600 سال پيش شاهد يك آتشفشان بسيار بزرگ بوده است كه باعث شده بيشتر قسمت هايي كه امروزه از اين جزيره باقي مانده است به سمت بيرون ميل پيدا كند. اين جزيره از قديم الايام محلي بسيار مناسب براي پادشاهان يوناني بوده است به طوري كه در لبه هاي تيز اين جزيره مي توانيد روستاهاي بسيار زيادي را مشاهده كنيد كه از گذشته هاي بسيار دور ساخته شده اند و امروزه نيز جمعيت زيادي در اين روستاها زندگي مي كنند. روستاهايي كه بر روي لبه هاي اين جزيره ساخته شده اند در كنار آب دريا جلوه ي بسيار زيبايي را به اين جزيره بخشيده اند. شما با رفتن به تور سانتوريني مي توانيد از زيبايي هاي بي نظير اين جزيره ديدن كنيد.

[caption id="attachment_4274" align="aligncenter" width="780"]تور سانتوريني تور سانتوريني[/caption]

 

آب و هواي سانتوريني

جزيره سانتوريني داراي آب و هواي گرم و خشك مي باشد و آب و هواي آن بيشتر شبيه به كشور يونان است. در فصل تابستان گرما و خشكي آب و هوا مي تواند مسافران و گردشگراني را كه به تور سانتوريني رفته اند به ميزان زيادي اذيت كند. در فصل زمستان اما آب و هوا كمي متعادل تر مي شود و رطوبت هوا بالاتر مي رود، به صورت كلي نمي توان گفت كه جزيره سانتوريني داراي آب و هواي ثابتي است چرا كه با قرار گرفتن اين جزيره در كنار دريا آب و هواي آن به صورت ناگهاني تغيير پيدا مي كند. فصل زمستان فصل بسيار مناسبي براي شنا كردن در اطراف اين جزيره مي باشد كه بسياري از توريست هايي كه به تور سانتوريني مي روند بيشترين هدفشان شنا كردن در اطراف اين جزيره و استفاده از مناظر اطراف آن مي باشد.

[caption id="attachment_4275" align="aligncenter" width="780"]تور سانتوريني تور سانتوريني[/caption]

 

غذاهاي جزيره سانتوريني

در تور سانتوريني يكي از بهترين بخش ها خوردن غذا در اين جزيره مي باشد. غذاهاي اين جزيره غذاهايي بسيار خوشمزه هستند كه مي توانيد هر يك از آن ها را امتحان كنيد. يكي از برترين ويژگي هاي تور سانتوريني اين است كه در جزيره سانتوريني رستوران هاي بسيار زيادي وجود دارند كه در اين رستوران ها هم غذاهاي محلي جزيره سانتوريني و هم ساير انواع غذاها را مي توانيد ميل كنيد. در اطراف اين جزيره رستوران هاي بسيار شيكي وجود دارند كه فقط در زمينه ي غذاهاي يوناني فعاليت دارند و شما مي توانيد با مراجعه به آن ها با انواع غذاهاي يوناني آشنا شويد و هر يك از آن ها را ميل كنيد. در داخل اين جزيره كافي شاپ هاي بسيار زيبايي نيز وجود دارد كه در هنگام غروب آفتاب زيبايي بسيار خاصي را دارند و شما مي توانيد در اين زمان با مراجعه به اين كافي شاپ ها شب هايي رويايي رقم بزنيد. مسافرين و گردشگران جهت رزرو تور اروپا به آژانس هاي مسافرتي معتبر مراجعه مينمايند.

[caption id="attachment_4277" align="aligncenter" width="780"]تور سانتوريني تور سانتوريني[/caption]

 

بهترين زمان رفتن به تور سانتوريني

يكي از مهم ترين سؤالاتي كه معمولاً توريست ها مي پرسند اين است كه بهترين زمان رفتن به تور سانتوريني چه زماني مي باشد. پاسخ به اين سؤال كمي سخت است و براي پاسخ دادن به آن بايد جنبه هاي مختلفي را بررسي كرد. از لحاظ آب و هوايي بهترين زمان سفر به سانتوريني از 10 فروردين معادل اول آوريل در اين جزيره مي باشد. فصل زمستان در اين جزيره با اين كه آب و هواي سردي ندارد ولي با اين حال معمولاً گردشگران را اذيت مي كند و بهتر است در اين فصل به اين جزيره سفر نكنيد. اگر دوست نداريد كه در زماني شلوغ به اين جزيره سفر كنيد مي توانيد فصل پاييز و اوايل زمستان را انتخاب كنيد. در اين فصل ها جمعيت بسيار كمي در اين جزيره هستند و شما مي توانيد با خيالي راحت در اين جزيره به گردش بپردازيد ولي نكته ي مهم اين است كه در اين فصل ها بازارهاي اين جزيره نيز تقريباً بسته هستند. جهت رزرو تور سانتوريني و تور اروپا در فصول پرگردشگر، چندين ماه قبل از سفر اقدام نماييد.

[caption id="attachment_4278" align="aligncenter" width="780"]تور سانتوريني تور سانتوريني[/caption]

 

رزرو تور سانتوريني

اگر قصد رفتن به سانتوريني را داريد، مي توانيد براي رزرو تور سانتوريني به آژانس هاي مسافرتي معتبر مراجعه نماييد. مشاورين در اين خصوص اطلاعات جامعي در اختيارتان ميگذارند.

امكانات تور سانتوريني

در طول تور سانتوريني مي توانيد از امكانات بسيار زيادي بهره مند شويد. يكي از اين امكانات راهنماي تور مي باشد كه فردي بسيار با تجربه است و شما مي توانيد از تجربه هاي راهنما در طول مسير استفاده كنيد و از زيباترين جاذبه هاي گردشگري جزيره سانتوريني ديدن كنيد. در طول تور براي شما هتلي رزرو مي شود كه مي توانيد در اين هتل اقامت كنيد اين هتل داراي امكانات زيادي مي باشد كه يك اقامت راحت را براي شما فراهم مي كند.

مزيت هاي تور سانتوريني نسبت به سفر شخصي به اين جزيره

تور سانتوريني نسبت به سفر شخصي به اين جزيره مزيت هاي بسيار زيادي را دارا مي باشد. يكي از مزيت هاي بسيار بزرگ تور اين است كه مي توانيد از تجربه برگزار كننده تور استفاده كنيد و در نتيجه لذت كافي را از سفر به اين جزيره ببريد، به عنوان مثال براي انتخاب هتل، انتخاب رستوران براي ميل كردن غذا، انتخاب مكان هاي ديدني براي بازديد در طول تور و ... مي توانيد از اطلاعات راهنماي تور در اين زمينه ها استفاده كنيد.

[caption id="attachment_4279" align="aligncenter" width="780"]تور سانتوريني تور سانتوريني[/caption]

 

جاذبه هاي گردشگري طبيعي جزيره سانتوريني

جزيره سانتوريني داراي جاذبه هاي گردشگري طبيعي بسيار زيادي مي باشد كه در تور سانتوريني مي توانيد از آن ها ديدن كنيد، يكي از زيباترين جاذبه هاي گردشگري كه مي توانيد در تور سانتوريني از آن ديدن كنيد كوه هاي آتشفشاني اين منطقه مي باشد، ساختار فعال آتش فشاني اين جزيره باعث شده است كه جلوه هاي بسيار زيادي در اطراف اين جزيره به وجود بيايد كه هر توريستي علاقه مند به بازديد از آن باشد. ساحل كاماري جزء زيباترين نقاط جزيره سانتوريني است كه هر توريستي در تور سانتوريني بايد از آن ديدن كند، در اين ساحل مي توانيد از امكاناتي نظير آفتابگير، چتر و دوش بهره مند شويد و يك روز شاد و بسيار زيبا را در كنار اين ساحل سپري كنيد. يكي از بهترين ويژگي هاي اين ساحل اين است كه در داخل آب دريا مي توانيد ورزش هاي آبي از جله قايق سواري، اسكوبا دايوينگ و ... را انجام دهيد كه مي تواند بسيار هيجان انگيز باشد.

جاذبه هاي گردشگري فرهنگي جزيره سانتوريني

مهم ترين جاذبه گردشگري فرهنگي جزيره سانتوريني كه در تور سانتوريني مي توانيد از آن ديدن كنيد موزه باستان شناسي ثرا مي باشد، در اين موزه آثاري كه از سال ها قبل از مكان هاي تاريخي كشف شده است نگهداري مي شود و در واقع يك مجموعه كامل از اين آثار در داخل موزه باستان شناسي ثرا نگهداري مي شود. اگر علاقه ي زيادي به فرهنگ و هنر داريد مي توانيد در تور سانتوريني از اين موزه ي فوق العاده زيبا ديدن كنيد.

معرفي مراكز خريد جزيره سانتوريني

در تور سانتوريني قطعاً علاقه مند هستيد كه به خريد در اين جزيره پردازيد. يكي از برترين مراكز خريد جزيره سانتوريني فروشگاه Hondos Center مي باشد كه درون آن مي توانيد انواع لوازم آرايشي را مشاهده كنيد، يكي از مهم ترين ويژگي هاي اين فروشگاه اين است كه تقريباً تمامي برندهاي معروف دنيا محصولات خود را در اختيار اين فروشگاه براي فروش قرار مي دهند. در اين فروشگاه علاوه بر لوازم آرايشي مي توانيد محصولاتي از قبيل كيف و كفش را نيز خريداري  كنيد. يكي ديگر از فروشگاه هاي بسيار جالبي كه در تور سانتوريني مي توانيد از آن ديدن كنيد فروشگاه the white santorini مي باشد، در اين فروشگاه مي توانيد تمامي محصولات لوكس كه بيشتر آن ها به صورت دست دوز مي باشند را مشاهده كرده و در صورت تمايل اقدام به خريد آن ها كنيد. اگر قصد داريد كه از شهر سانتوريني براي عزيزان خود سوغاتي بخريد بهترين فروشگاه براي اين كار همين فروشگاه مي باشد.

[caption id="attachment_4281" align="aligncenter" width="780"]تور سانتوريني تور سانتوريني[/caption]

 

اگر قصد داريد كه در تور سانتوريني محصولاتي اصيل را براي خود يا عزيزانتان خريداري كنيد مي توانيد به كارگاه شمع گذاره اي مراجعه كنيد، در اين فروشگاه مي توانيد محصولات محلي و اصيل را مشاهده كرده و اقدام به خريداري آن ها كنيد. كارگاه صندل يكي ديگر از فروشگاه هاي فوق العاده زيباي جزيره سانتوريني مي باشد كه مي توانيد در تور سانتوريني از آن ديدن كنيد. اگر قصد خريد صندل هاي محلي اين جزيره را داريد بهترين مكان براي خريد اين محصولات را مي توان كارگاه صندل در جزيره سانتوريني دانست كه صندل هايي مناسب بانوان و آقايان را مي توانيد در اين مركز خريد خريداري كنيد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص  وقت سفارت يونان، ويزاي يونان، تور يونان و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.