تور آتن

وبسايت جامع سفر به اروپا

تور آتن

۶ بازديد

تور آتن

تور آتن يكي از تورهاي اروپايي محبوبي است كه به سبب تاريخ و فرهنگ غني كه در خود جاي داده است مورد توجه علاقه مندان زيادي قرار گرفته است. اگر شما هم به دنبال يك سفر بي نظير و شگفت انگيز هستيد تور آتن بهترين پيشنهاد براي شما مي باشد. مسلما براي سفر به هر شهر يا كشور ابتدا بايد با جاذبه ها و اطلاعات مهم آن شهر آشنا شد. با ما همراه باشيد تا شما را با نكات مهمي درباره تور آتن آشنا كنيم.

سفر به آتن

آتن پايتخت كشور تاريخي و عظيم يونان است و با توجه به قدمت تاريخي زيادي كه دارد هزاران اثر تاريخي گرانبها و با ارزش را در خود جاي داده است. قطعا سفر به آتن يكي از هيجان انگيزترين سفرهاي شما خواهد بود. آتن شهري بسيار قديمي است كه به سبب موقعيتي كه داشته از سال هاي خيلي دور به عنوان پايتخت كشور يونان انتخاب شده است. در اين شهر فلاسفه بزرگي رشد پيدا كردند. زبان رسمي مردم در آتن يوناني است و واحد پول رسمي آن نيز يورو مي باشد. كساني كه قصد دارند با تور آتن به اين شهر زيبا سفر كنند بهتر است ابتدا با تاريخ، فرهنگ و اصالت مردم آن آشنا شوند مسلما اين اطلاعات سفر شما را هيجان انگيزتر و جالب تر مي كند. تاريخ شناسان و به طور كلي كساني كه به تاريخ و هنر علاقه زيادي دارند مي توانند تور آتن را براي سفر خود انتخاب كنند. آتن در كنار فرهنگ غني خود داراي جاذبه هاي تفريحي و گردشگري زيادي است كه از همين تاريخ غني سرچشمه مي گيرند. ضمنا با سفر به اين شهر تاريخي مي توانيد از سواحل زيباي آن هم لذت ببريد و تجربه اي شگفت انگيز از يك سفر اروپايي را براي خود به ارمغان آوريد.

[caption id="attachment_4297" align="aligncenter" width="780"]تور آتن تور آتن[/caption]

آب و هواي آتن

براي سفر به هر شهر يا كشور اولين و يا شايد مي توان گفت مهم ترين مسئله اي كه بايد مد نظر قرار گيرد آب و هوا است. مسلما در آب و هواي مختلف تفريحات و جاذبه هاي مختلفي براي مسافران در نظر گرفته مي شود اگر قصد شركت در تور آتن را داريد بهتر است ابتدا درباره آب و هواي آتن اطلاعاتي هر چند جزئي داشته باشيد تا بتوانيد بهترين فصل را براي تور آتن انتخاب كنيد. به طور كلي آب و هواي آتن در دسته مديترانه اي نيمه گرمسيري قرار مي گيرد. زمستان هاي آتن داراي آب و هواي باراني و تقريبا معتدل است در صورتي كه تابستان ها آب و هوا كاملا گرم و خشك مي باشد. فصل بهار در آتن داراي آب و هواي مناسبي است در واقع دماي هوا در حد گرماي تابستان و يا سرماي زمستان نيست. زمستان ها در آتن كوتاه است و معمولا با آب و هواي برفي و باراني همراه مي باشد. اما اگر قصد سفر به آتن را داريد بهتر است بهترين فصل را براي سفر خود انتخاب كنيد تا بتوانيد از جاذبه هاي گردشگري كه در اختيار شما قرار مي گيرد بيشترين استفاده را ببريد.

[caption id="attachment_4296" align="aligncenter" width="780"]تور آتن تور آتن[/caption]

بهترين زمان سفر به آتن

يكي از بهترين فصل ها براي تور آتن فصل بهار است. آتن در فصل بهار داراي آب و هواي بسيار مطبوعي است و به سبب جشن هايي كه در اين مدت برگزار مي شود به محبوبيت زيادي رسيده است اين فصل براي كساني كه با شلوغي و جمعيت زياد رابطه خوبي ندارند پيشنهاد خوبي است زيرا تجمع گردشگران خارجي در اين فصل كمتر است. تابستان آتن نيز براي سفر گزينه مناسبي است اما اگر تحمل گرماهاي شديد را نداريد بهتر است اين فصل را براي سفر خود انتخاب نكنيد. در اين فصل جمعيت گردشگران خارجي به بالاترين حد خود مي رسد و به همين علت هزينه خورد و خوراك و اقامت نيز گرانتر مي شود. پاييز و زمستان هم گزينه مناسبي براي تور آتن هستند زيرا در اين فصل ها هوا آنقدر سرد نيست كه جلوي تفريح و گردشگري را بگيرد.

حمل و نقل در آتن

براي شركت در تور آتن يكي از نكاتي كه بايد به آن توجه كنيد جا به جايي در شهر براي بازديد از جاذبه هاي گردشگري و مراكز خريد است. مسلما كرايه تاكسي در شهرهاي اروپايي زياد است و بايد به دنبال پيدا كردن راهي براي حمل و نقل آسان و به صرفه باشيد. در آتن وسايل حمل و نقل زيادي وجود دارد و به راحتي مي توانيد در تور آتن از مترو، تراموا و يا اتوبوس استفاده كنيد استفاده از اين وسايل هم هزينه كمتري دارد و هم اينكه با سرعت بيشتري مي توانيد از جاذبه هاي مختلف شهر ديدن كنيد.

[caption id="attachment_4295" align="aligncenter" width="780"]تور آتن تور آتن[/caption]

اقامت در آتن

آتن با توجه به اينكه يك شهر توريستي و گردشگري است اقامتگاه هاي مختلفي را براي مسافران فراهم كرده است. هاستل ها يكي از بهترين اقامتگاه هاي آتن هستند كه براي سفرهاي ارزان قيمت گزينه مناسبي مي باشند. هاستل ها داراي تنوع زيادي هستند و مي توانيد با پرداخت هزينه اي بيشتر از اتاق هاي بهتر و خصوصي استفاده كنيد. البته در تور آتن مي توانيد از هتل هاي شهر هم استفاده كنيد در اين شهر هتل هاي ارزان قيمت زيادي وجود دارد كه امكانات و خدمات مناسبي هم در اختيار ميهمانان قرار مي دهند.

[caption id="attachment_4294" align="aligncenter" width="780"]تور آتن تور آتن[/caption]

جاذبه هاي گردشگري آتن

يكي از جذاب ترين قسمت هاي سفر به آتن بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر است. معمولا كساني كه در تور آتن شركت مي كنند به دنبال يافتن بهترين جاذبه هاي گردشگري اين شهر هستند. تنوع جاذبه ها در اين شهر زياد است از جاذبه هاي تاريخي گرفته تا فرهنگي و هنري كه هر كدام جذابيت مخصوص به خود را دارند. برخي آتن را نماد تمدن غربي مي دانند زيرا قديمي ترين و مهم ترين آثار باستاني را در خود جاي داده است كه ديدن آنها براي هر كسي مي تواند جذاب باشد. اين شهر زادگاه فلاسفه بزرگي از جمله ارسطو، افلاطون و سقراط بوده است فلاسفه اي كه نامشان در سراسر جهان به شهرت رسيده است. مهم ترين جاذبه هاي تفريحي و گردشگري تور آتن شامل آگورا، آكروپوليس، موزه بيزانس، موزه ملي باستان شناسي، معبد زئوس، كليساي حواريون مقدس، محله توريستي پلاكا و استاديوم پاناتينايكو است. در ادامه اين مطلب با اطلاعات بيشتري درباره برخي از مهم ترين جاذبه هاي گردشگري تور آتن آشنا مي شويم.

موزه ملي باستان شناسي

يكي از معروف ترين جاذبه هاي تور آتن موزه ملي باستان شناسي است كه در يك ساختمان قديمي به نام ساختمان نئوكلاسيك برپا شده است. در اين موزه آثار مختلفي نگهداري مي شوند و داراي نمايشگاه هاي دائمي زيادي است كه مهم ترين آثار تاريخي دوران يونان باستان را به نمايش مي گذارند. بنابراين اگر در تور آتن قصد داشتيد با فرهنگ و تمدن يونان بيشتر آشنا شويد حتما از اين موزه ديدن كنيد.

آگورا

يكي ديگر از جاذبه هاي باستاني شهر آتن كه بازديد از آن در تور آتن به هر كسي توصيه مي شود آگورا است. آگورا محلي است كه در گذشته مردم شهر براي خريد و فروش از آن استفاده مي كردند. البته در اين محل سخنراني هاي رسمي و اصلي شهر هم برگزار مي شد به همين دليل يكي از اصلي ترين و مهم ترين نقاط شهر آتن به شمار مي رود. در تور آتن حتما از اين جاذبه مهم ديدن كنيد.

[caption id="attachment_4293" align="aligncenter" width="780"]تور آتن تور آتن[/caption]

آكروپوليس

جذاب ترين و معروف ترين اثر تاريخي و جاذبه يونان آكروپوليس است كه در شهر آتن واقع شده است. در تور آتن خود حتما از اين جاذبه بي نظير ديدن كنيد تا با تمدن باستاني بيشتر آشنا شويد و عظمت آن را دريابيد. يكي از جالب ترين قسمت هاي اين مجموعه معبد پارتنون است كه قدمت بسيار زيادي دارد. ديدن معماري شگفت انگيز و ستون هاي عظيم اين مجموعه يكي از جذاب ترين قسمت هاي تور آتن خواهد بود.

[caption id="attachment_4292" align="aligncenter" width="780"]تور آتن تور آتن[/caption]

معبد زئوس

اگر قصد داريد با يكي از بهترين جاذبه هاي تاريخي و گردشگري تور آتن آشنا شويد معبد زئوس پيشنهاد بسيار خوبي است. اين معبد در گذشته بزرگترين معبد يونان بوده كه به شخصي به نام زئوس هديه شده است. اين معبد يكي از باشكوه ترين معبدهاي يونان بود كه قدمت آن به قرن شش باز مي گردد. ستون هاي مرمري و زيبا اين معبد در كنار معماري بي نظير و باشكوهي كه دارد نشان دهنده عظمت آن در دوران يونان باستان مي باشد. در حال حاضر فقط 15 ستون از اين معماري باقي مانده است. اگر در تور آتن شركت كرديد حتما از اين جاذبه هاي تاريخي بي نظير ديدن كنيد.

[caption id="attachment_4291" align="aligncenter" width="780"]تور آتن تور آتن[/caption]

خورد و خوراك در آتن

يكي ديگر از نكته هاي مهمي كه در تور آتن بايد به آن توجه كرد هزينه خورد و خوراك در اين شهر است. در ابتدا بهتر است با فرهنگ غذايي مردم يونان آشنا شويد سپس براي تهيه غذا اقدام كنيد مسلما همه غذاهايي كه در رستوران هاي آتن طبخ مي شوند مورد پسند شما نخواهند بود. آتن داراي تنوع غذايي زيادي است و به راحتي مي توانيد غذاهاي مورد علاقه خود را بدون هيچ گونه محدوديتي انتخاب كنيد. ضمنا در اين شهر غذاهاي ارزان زيادي يافت مي شوند از رستوران هاي خياباني گرفته تا فست فودها و كافه هاي شهر كه غذاهاي سنتي و محلي آتن را طبخ مي كنند. البته اگر بتوانيد خودتان غذا درست كنيد مسلما هزينه كمتري متحمل مي شويد.

[caption id="attachment_4290" align="aligncenter" width="780"]تور آتن تور آتن[/caption]

 

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص وقت سفارت يونان، ويزاي يونان، تور يونان و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.